vores 3 årige har mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Nej, det gør det oftest ikke...det skal kun være for hendes egen skyld, fordi hun selv føler behov for det at hun evt. kunne have en seng inde ved jer.

Men som sagt, det er ofte tegn på høj intelligens, så hold øje med om hun udvikler sig til at være et af de børn der har behov for en skole for begavede børn siden hen.

Det skal jeg nok holde øje med.. Og du er den første der får det afvide, hvis hun ender på sådan en skole.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Det skal jeg nok holde øje med.. Og du er den første der får det afvide, hvis hun ender på sådan en skole.

Knus

Uha sikke en ære

Ved selv hvad det vil sige at have begavede børn, men det er jo først inden for de senere år, at man virkeligt har fået focus på den slags børn, at de også har særlige behov.

Så held og lykke med det

Anmeld

11. september 2012

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Uha sikke en ære

Ved selv hvad det vil sige at have begavede børn, men det er jo først inden for de senere år, at man virkeligt har fået focus på den slags børn, at de også har særlige behov.

Så held og lykke med det

Asta har fra hun var 1½ år selv kunnet tænde tv, sætte dvd på, og vi har et meget svært fjernsyn, hvor lyden skal tændes på en anden fjernbetjening... tænde xbox og sætte spil i. Tænde en computer.

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta har fra hun var 1½ år selv kunnet tænde tv, sætte dvd på, og vi har et meget svært fjernsyn, hvor lyden skal tændes på en anden fjernbetjening... tænde xbox og sætte spil i. Tænde en computer.

Hvordan med sproget?
Med det at løse små opgaver, fx lægge puslespil, hjælpe til, klare ting selv m.v.??

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Mor-til-asta-09 skriver:

Er også det jeg mener...

Vi har først taget hende ind når hun vågnede om natten, men hjælper desværre ikke..

Vores datter har heller ikke kunnet sove i vores seng. Jeg har en folde,adras til at logge under hendes seng. Den tager jeg frem når hun bliver bange eller syg. Den er nem at slå ud og lægge sig på

Anmeld

11. september 2012

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Hvordan med sproget?
Med det at løse små opgaver, fx lægge puslespil, hjælpe til, klare ting selv m.v.??

Synes ikke hun er så godt med sprogligt.. altså hun kan da sige lange sætninger osv nu.. Men ved ikke hvor meget de burde snakke som 3 årig.

Hun kan godt ligge puslepil, men kun alderssvarende. Hun er rigtig god til vendespil, til at huske hvor de forskellige er osv.

Hun sidder selv og spiller silke på computer, hun har 2 spil dertil. plus 2 til nintendo ds som hun også spiller helt selv. Og sætter det selv på.

Hun hjælper til med at tømme opvaskemaskine og dækker bord.

Anmeld

11. september 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Vores datter har heller ikke kunnet sove i vores seng. Jeg har en folde,adras til at logge under hendes seng. Den tager jeg frem når hun bliver bange eller syg. Den er nem at slå ud og lægge sig på

super smart

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Synes ikke hun er så godt med sprogligt.. altså hun kan da sige lange sætninger osv nu.. Men ved ikke hvor meget de burde snakke som 3 årig.

Hun kan godt ligge puslepil, men kun alderssvarende. Hun er rigtig god til vendespil, til at huske hvor de forskellige er osv.

Hun sidder selv og spiller silke på computer, hun har 2 spil dertil. plus 2 til nintendo ds som hun også spiller helt selv. Og sætter det selv på.

Hun hjælper til med at tømme opvaskemaskine og dækker bord.

Hvordan med talforståelse?

Anmeld

11. september 2012

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Hvordan med talforståelse?

Altså jeg forstår alt hun siger. Synes jeg faktisk mange gør.

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Altså jeg forstår alt hun siger. Synes jeg faktisk mange gør.

Jeg skrev TAL-forståelse..er hun god til det med tal og symboler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.