Apple Ipod Classic i hvid 30 GB sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.182 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. september 2012

MissTas

nypris er omkring de 2000 kr.

sælges for 700 inkl. porto fuldstændig funktionel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MissTas

24. september 2012

Dot D

Nu er jeg ikke så teknisk anlagt, kan den andet end at afspille musik? Kan man se billeder og film på den?

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Dot D skriver:

Nu er jeg ikke så teknisk anlagt, kan den andet end at afspille musik? Kan man se billeder og film på den?

uha.. ved man kan overfører billeder og videoer fra computeren og over på den .. så er der vist kalender og alt muligt i også .. de kan jo næsten det meste de nye ipods hehe..

men om det er videoer til musikken altså musikvideoer, eller det er dvd, det må du ikke spørge mig om.. har kun brugt den til musik

Anmeld

24. september 2012

Dot D

MissTas skriver:

uha.. ved man kan overfører billeder og videoer fra computeren og over på den .. så er der vist kalender og alt muligt i også .. de kan jo næsten det meste de nye ipods hehe..

men om det er videoer til musikken altså musikvideoer, eller det er dvd, det må du ikke spørge mig om.. har kun brugt den til musik

Hi hi, så er du jo nærmest lige så teknisk som mig

Jeg ser lige, om jeg kan finde noget data på den, og så skal jeg nok skrive, hvis den har interesse

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Dot D skriver:

Jeg ser lige, om jeg kan finde noget data på den, og så skal jeg nok skrive, hvis den har interesse

det er bare i orden det er hvert fald en lækker ipod har bare en anden ipod og en iphone, så får den bare ikke brugt.. og en skam den bare ligger sys jeg :/

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Dot D skriver:

www.apple.com/dk/ipodclassic/features.html

der kan du læse om den

Anmeld

24. september 2012

Dot D

MissTas skriver:

www.apple.com/dk/ipodclassic/features.html

der kan du læse om den

Tak... Jeg hører lige manden ad, det kunne være en gave til vores datter... Vi har nemlig aftalt noget andet til hende, så vi må hellere være enige

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Dot D skriver:

Tak... Jeg hører lige manden ad, det kunne være en gave til vores datter... Vi har nemlig aftalt noget andet til hende, så vi må hellere være enige

det er helt i orden .. vil gerne gå ned til 650 kr. inkl. forsendelse hvis det er men snak med ham og så kan du vende tilbage

Anmeld

24. september 2012

Dot D

MissTas skriver:

det er helt i orden .. vil gerne gå ned til 650 kr. inkl. forsendelse hvis det er men snak med ham og så kan du vende tilbage

Lige et tillægsspørgsmål Den du linkede til er større i GB, men kan din også spille spil og kan den gå på nettet trådløst efter spil? Spørger manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.