De enestående!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Dutchji

Jeg synes det lyder som om I er nervøse for hvad andre tænker hvis I ser det program fordi der er nogen der ikk bryder sig om det...

Men så skal jeg da være den første til at sige at jeg synes det er SÅ godt det program...
Det er helt vildt lærerrigt.... ( ja ja I kan brokke jer over min holdning bagefter) men at høre hvordan andre opdrager deres børn og hvad de foretager sig med dem hjemme og får en hverdag til at gå... Det villi I vide hvis I havde set nogle flere afsnit - piger  

Havde jeg ikk mødt min fantastiske mand kunne jeg selv have fundet på at melde mig og deltage i programmet...

Tag skyklapperne af piger og væ lidt friske!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Mum33

Jeg syntes faktisk det er meget spændende og se hvor forskelligt vi opdrager vores børn. Jeg er blevet positivt overrasket. Rart at se at det ikke kun er MIN metode der virker

Tror vi allesammen engang imellem kunne have brug for sådan et indspark. Alle har vi jo hver især nogle styrker at byde ind med.

- og så vil jeg ellers sætte mig ned og se det sidste afsnit

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Lisbeth Ellehauge skriver:

Jeg syntes faktisk det er meget spændende og se hvor forskelligt vi opdrager vores børn. Jeg er blevet positivt overrasket. Rart at se at det ikke kun er MIN metode der virker

Tror vi allesammen engang imellem kunne have brug for sådan et indspark. Alle har vi jo hver især nogle styrker at byde ind med.

- og så vil jeg ellers sætte mig ned og se det sidste afsnit

Jeg har bare nået kvalmepunktet omkring programmer der skal vise hvor forskellige vi er, hvordan vi opdrager, lever, spiser, sover bor, rydder op eller ikke gør, handler ind, indretter osv osv osv.....altså vi er jo alle forskellige, det ved man jo og oplever hos venner og familie...jeg trænger til noget kvalitets tv og vil i stedet nyde alle de interessante programmer der er på dr2 eller dyrke noget god sex.....
Knus Eva...

Anmeld

26. maj 2009

Mum33

Eva skriver:

Jeg har bare nået kvalmepunktet omkring programmer der skal vise hvor forskellige vi er, hvordan vi opdrager, lever, spiser, sover bor, rydder op eller ikke gør, handler ind, indretter osv osv osv.....altså vi er jo alle forskellige, det ved man jo og oplever hos venner og familie...jeg trænger til noget kvalitets tv og vil i stedet nyde alle de interessante programmer der er på dr2 eller dyrke noget god sex.....
Knus Eva...

Det må så være endnu et af mine ukorrekte områder. Sluger alt lige fra "De unge mødre" til "paradise hotel". Indrømmer blankt - det styrker min selvtillid og jeg får dagens gode grin 

Der var lidt af den ærlighed der var en der efterlyste

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Lisbeth Ellehauge skriver:

Det må så være endnu et af mine ukorrekte områder. Sluger alt lige fra "De unge mødre" til "paradise hotel". Indrømmer blankt - det styrker min selvtillid og jeg får dagens gode grin 

Der var lidt af den ærlighed der var en der efterlyste

Måske det er mig der er mærkelig...det siger mig bare ingenting...virkelig intet. Og så er der jo ingen grund til at se det, vel-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.