De enestående!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg sidder og ser et par programmer af det. Jeg har set nu her 4 afsnit.

Jeg kan virkelig ikke helt finde ud af, hvad jeg syntes om det?!... mmm...

En ting er, at jeg ikke ville kunne bo i et hus, hvor jeg ikke kunne bestemme over min datters opdragelse i 3 uger... ARGH. Det er virkelig super grænseoverskridende...

En anden ting, er at jeg ikke kan lade være med at tænke over de stakkels børn. De må da blive fuldstændig rundforvirret over at skulle skifte regler, hver 3. dag?!... Det kan fanmer ikke være sundt, tror jeg. Jeg kan heller ikek forestille mig, hvor længe det vil tage at rette op på det, bagefter. Jeg ved, hvordan Idun er, når hun har været 4 dage hos bedsteforældre fx.... også skifte så mange gange i løbet af 3 dage... 

Udover det, så er det nu meget godt med et reality program, på en af de kanaler, jeg kan se

Men hvad syns I andre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

En ting er, at jeg ikke ville kunne bo i et hus, hvor jeg ikke kunne bestemme over min datters opdragelse i 3 uger... ARGH. Det er virkelig super grænseoverskridende...

En anden ting, er at jeg ikke kan lade være med at tænke over de stakkels børn. De må da blive fuldstændig rundforvirret over at skulle skifte regler, hver 3. dag?!... Det kan fanmer ikke være sundt, tror jeg. Jeg kan heller ikek forestille mig, hvor længe det vil tage at rette op på det, bagefter. Jeg ved, hvordan Idun er, når hun har været 4 dage hos bedsteforældre fx.... også skifte så mange gange i løbet af 3 dage... 

Udover det, så er det nu meget godt med et reality program, på en af de kanaler, jeg kan se

Men hvad syns I andre???

Jeg synes det er grænsende til det latterlige og dumme at melde sig til tv-programmer som intet har at fortælle...hvad kan vi og de lærer som ikke man kunne regne ud inden.
Så jeg forstår det ikke...men sådan har jeg det med rigtig mange af de programmer der sendes. Men har kun set det med et halvt øje i aften og det er det hele..
Knus Eva...

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Jeg synes det er grænsende til det latterlige og dumme at melde sig til tv-programmer som intet har at fortælle...hvad kan vi og de lærer som ikke man kunne regne ud inden.
Så jeg forstår det ikke...men sådan har jeg det med rigtig mange af de programmer der sendes. Men har kun set det med et halvt øje i aften og det er det hele..
Knus Eva...

Hehe  Jeg ser stort set alt tv med et halvt øje. Jeg laver altid alt muligt, imens jeg ser det... Men syns da jeg ser det alligevel ... men ja, jeg ville aldrig nogensinde selv melde mig til sådan ngoenting... !!

Anmeld

20. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Knus Eva...

Ahhhr... Eva... Nu syntes jeg du er sart ..... DU kunne da have meldt dig

Anmeld

20. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Ahhhr... Eva... Nu syntes jeg du er sart ..... DU kunne da have meldt dig

Hæhæ....jeg tror jeg ville være for kedelig til at jeg ville blive overvejet til sådan et program-griner

Anmeld

20. maj 2009

finkedinke

Da jeg først så reklamerne for programmet syntes jeg det lød spændende. Vi kan jo alle have godt af at blive udfordret en gang i mellem.

Men da jeg så programmerne og hørte den der med at skifte efter tre dage var jeg ret overrasket, det er underligt at man slet ikke tænker på børnene. Hvordan forældrene kan gå med til det forstår jeg ikke?!
Men der var jo heller ikke meget der havde med at være enlig forældre at gøre. Det kunne jo lige så godt have par, men så havde det måske ikke givet det "spændingsmoment" omkring kærsteri mm

Berith

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Jeg så første afsnit, og det sagde mig absolut intet, så har ikke set flere...... Synes det virker total langt ude...

Anmeld

20. maj 2009

Tynen

Jeg ser det hver lørdag når det bliver genudsendt (Det er jo trods alt DUM-aften om tirsdagen   )
Egentlig synes jeg konceptet lød meget godt, men når jeg tænker nærmere over det, synes jeg det må være dybt frustrerende og rodet for børnene at gå i.

Jeg har bare en ting at sige:
Godt det IKKE er mig der skal rette op på den "rytme" de har haft, når de kommer hjem.
Det tog flere uger at rette op på vores ferie sidste år

By the way.. Fatter simpelthen ikke at (Okay.. Så forsvandt navnene lige fra mit indre) hende den unge vil snave med ham den gamle - WRADR!!!

Anmeld

20. maj 2009

Marie;-)

Jeg synes det lød keeeedligt - og første gang jeg så lidt af det tænkte jeg det samme, MEN så er jeg blevet totalt fanget af det de sidste 3- 4 gange og SKAL bare se det. ;-)

Men ja der er egentlig ikke rigtig nogen mening med det! Men jeg bliver sgu lidt fanget af Crap-TV nogen gange. ;-) Ser også pt Paradise Hotel! Jeg ved godt at det er latterligt, men jeg bliver åbenbart underholdt.

Marie

Anmeld

20. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Zafir skriver:

Men hvad syns I andre???

Jeg har set det hver gang, og synes egentlig det er meget interessant.

Men har tænkt nøjagtig som dig, at det er synd for børnene at der er nye regler for dem hver tredje dag...kan godt forestille mig at der bliver kaos når de kommer hjem igen

Men ellers så synes jeg det er meget interessant at se hvor forskellige familierne er, og hvad de hver især prioriterer højest indenfor opdragelse.
Men fatter så ikke at nogen kan finde på at melde sig til sådan et program... men dem om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.