Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sne190810 skriver: Ej. Jeg ved godt hvad for en film du taler om (tror jeg) den der 'He's just not that into you' ?? Men kan ikke huske hvad han hedder ... Ringer til min ven google, 2 sek
Ej. Jeg ved godt hvad for en film du taler om (tror jeg) den der 'He's just not that into you' ??
Men kan ikke huske hvad han hedder ...
Ringer til min ven google, 2 sek
Lige præcis!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Bradley Cooper?!
Bradley Cooper?!
Jep!!!!!!!
Ham synes jeg altså er lidt fræk. Og sådan lidt mystisk
Faith skriver: Jep!!!!!!! Ham synes jeg altså er lidt fræk. Og sådan lidt mystisk
Jeg er ikke helt hundrede på ham, men kan sagtens se potentiale
tanja. skriver: Hallo godt jeg så den her tråd stod i føtex i dag i 15 min og ikke kunne bestemme mig om jeg sku købe den, lod vær men tror da nok lige jeg skal derned i morgen og hente den
Hallo godt jeg så den her tråd stod i føtex i dag i 15 min og ikke kunne bestemme mig om jeg sku købe den, lod vær men tror da nok lige jeg skal derned i morgen og hente den
Afsted med dig!
Men du kan altså osse købe den billigt gennem baby.dk hvis du er plus medlem.
sne190810 skriver: Jeg er ikke helt hundrede på ham, men kan sagtens se potentiale
Nej jeg er heller ikke helt sikker. Men der er bare et eller andet over ham
Jeg købte den, da den udkom. Den var læst fra start - slut på 3 dage!!
Faith skriver: Afsted med dig! Men du kan altså osse købe den billigt gennem baby.dk hvis du er plus medlem.
tanja. skriver: Det er jeg nemlig ikke, man kan vel stadig ikke betale med visa electron vel?
Det er jeg nemlig ikke, man kan vel stadig ikke betale med visa electron vel?
Åh det ved jeg altså desværre ikke
Hvad koster den i butikkerne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128