Fifty shades - Fanget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Faith

Camulla skriver:

Har lige læst at Angelina Jolie er blevet tilbudt rollen som Ana  Hun passer da slet ikke dertil... Synes det skal være en man ikke kender, når hun er så uskyldig...

Angelina Jolie????!!!!! Ej hun passer da bare slet ik til den rolle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

sne190810

Camulla skriver:

Har lige læst at Angelina Jolie er blevet tilbudt rollen som Ana  Hun passer da slet ikke dertil... Synes det skal være en man ikke kender, når hun er så uskyldig...

Ej, det er virkelig et dårligt cast hvis hun ender op som Ana.

Angelina er jo GAMMEL. Sorry to say, og man kan altså sagtens se hun ikke er 21 år.

Ud med Angelina, og lad hellere mig caste de skuespillere ..

Anmeld

19. september 2012

sne190810

Dakota Fanning som Anastasia Steel

Ryan Gosling som Christian Grey

Jeg burde blive caster

Anmeld

19. september 2012

Faith

sne190810 skriver:

Jeg burde blive caster

Dakota Fanning er såååååååå sød! Og totalt uskyldig.

Anmeld

19. september 2012

sne190810

Faith skriver:

Dakota Fanning er såååååååå sød! Og totalt uskyldig.

Præcis!

Og de fleste af os husker hende jo nok kun som lille pigen som spillede de store roller.
Nu er hun jo blevet stor og voksen, og lur mig om hun ikke stadig spiller rigtig godt!

Hvor er jeg glad for at have mødt ligesindede 'Fifty Shades-nørder' Der er slet ingen af mine veninder der har læst bogen endnu, så de er slet slet ikke med på min bølge.

Anmeld

19. september 2012

Faith

sne190810 skriver:

Præcis!

Og de fleste af os husker hende jo nok kun som lille pigen som spillede de store roller.
Nu er hun jo blevet stor og voksen, og lur mig om hun ikke stadig spiller rigtig godt!

Hvor er jeg glad for at have mødt ligesindede 'Fifty Shades-nørder' Der er slet ingen af mine veninder der har læst bogen endnu, så de er slet slet ikke med på min bølge.

Nemlig!

Jeg har en anden mandlig skuespiller i tankerne, totalt hot. Kan bare ikke huske hvad han hedder og det irriterer mig grænseløst.

Han spiller overfor Scarlett Johansson i en komedie/drama, hvor de har en affære. I en af scenerne skal de lige til at dyrke sex på hans kontor, men så kommer konen og Scarlett må gemme sig i et skab.

Har du set den monstro? Synes han er mega lækker

Anmeld

19. september 2012

sne190810

Faith skriver:

Nemlig!

Jeg har en anden mandlig skuespiller i tankerne, totalt hot. Kan bare ikke huske hvad han hedder og det irriterer mig grænseløst.

Han spiller overfor Scarlett Johansson i en komedie/drama, hvor de har en affære. I en af scenerne skal de lige til at dyrke sex på hans kontor, men så kommer konen og Scarlett må gemme sig i et skab.

Ej. Jeg ved godt hvad for en film du taler om (tror jeg) den der 'He's just not that into you' ??

Men kan ikke huske hvad han hedder ...

Ringer til min ven google, 2 sek

Anmeld

19. september 2012

Camulla

Faith skriver:

Nemlig!

Prøv at søg på hende på IMDB. Har lige prøvet, men ved ikke lige hvad det er for en film. Måske du kan kende den når du ser den??

Anmeld

19. september 2012

Camulla

sne190810 skriver:

Jeg burde blive caster

Dakota Fanning 

Anmeld

19. september 2012

sne190810

Faith skriver:

Nemlig!

Bradley Cooper?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.