Opkastninger igen ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2012

MaLu8

Hej

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan svare på...
Jeg er gravid 16+4 idag.
Har indtil uge 12-13 haft meget kvalme og opkastninger, hvorefter det forsvandt fra den ene dag til den anden. Havde stadig lidt kvalme en gang imellem, men intet vildt..
Igår begyndte jeg så at kaste op igen og har det samme gjort idag.

Er det normalt at kvalme og opkastninger kommer igen, eller skal jeg være bekymret? Er førstegangsgravid, så ved desværre ikke hvad der er "normalt".

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

M&N

MaLu8 skriver:

Hej

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan svare på...
Jeg er gravid 16+4 idag.
Har indtil uge 12-13 haft meget kvalme og opkastninger, hvorefter det forsvandt fra den ene dag til den anden. Havde stadig lidt kvalme en gang imellem, men intet vildt..
Igår begyndte jeg så at kaste op igen og har det samme gjort idag.

Er det normalt at kvalme og opkastninger kommer igen, eller skal jeg være bekymret? Er førstegangsgravid, så ved desværre ikke hvad der er "normalt".

Håber I kan hjælpe

Ja det ville jeg sige det er..

Jeg er selv første gangs og har haft kvalme og opkast siden 5. uge til 13.-14. uge, og forsvandt så lidt igen så jeg kunne spise lidt igen, og det kommer så lidt igen som du beskriver. 

Så tror det er helt normalt.. Prøvede de der sea-band, de hjalp ikke en dyt.. Puuh. Er selv 16+0 idag og det kommer og går... 

Anmeld

11. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Ved mig har det hjulpet hvis kvalmen kom igen, lidt efter den første periode, at leve mest af frugt og grønt. skåret ud i meget små bider. (Fik manden til og skære det ud)

Anmeld

13. september 2012

MaLu8

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det ville jeg sige det er..

Jeg er selv første gangs og har haft kvalme og opkast siden 5. uge til 13.-14. uge, og forsvandt så lidt igen så jeg kunne spise lidt igen, og det kommer så lidt igen som du beskriver. 

Så tror det er helt normalt.. Prøvede de der sea-band, de hjalp ikke en dyt.. Puuh. Er selv 16+0 idag og det kommer og går... 

Tak for svar. Må vente og se om det bliver bedre eller værre.
Undrede mig bare lidt over at det lige pludseligt kom igen

De er sea-bands virker heller ikke på mig :/

Anmeld

13. september 2012

MaLu8

Ravnholt skriver:

Ved mig har det hjulpet hvis kvalmen kom igen, lidt efter den første periode, at leve mest af frugt og grønt. skåret ud i meget små bider. (Fik manden til og skære det ud)

Tak for svar. Det vil jeg prøve næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.