Hej Piger. Nå nu det tid til en update, som de fleste ved var jeg indlagt Grundet begyndede veer og forkortet livmoderhals sø. d 2 sept til onsdag. Fik vehæmmer og lungemoder til lillepigen og hun blev i min mave, Så jeg fik lov til at tage hjem dog på 100% aflastning. Det har faktisk været rigtig hårdt og begyndte at føle mig deprimeret af at skulle sidde eller ligge med benene oppe hele dagen.
¨Så var jeg til scanning igår for at se hvordan det står til ... Min livmoderhals var 1 cm søndag da jeg blev indlagt, og igår havde den strukket sig til 2 cm igen, Den er stadigvæk ikke lang men sandsynligheden for at jeg går i fødsel om snart er ikke så stor
Så jeg fik FRI PAS til at vaske op, lave mad gå op og ned af trapperne i min opgang. Dog med besked på hvis mine plukkeveer kom skulle jeg tage den med ro ..
Nåå Jae og så den søde læge spurgte om de havde kigget til lillepigens størrelse sidst jeg var indlagt og det havde de jo ikke så aner ikke hvor stor hun er. Han lavede så med det samme en Vægtscanning.
Hun Vejer nu: 34+4 2776 Gr
Tror hun bliver en ordentlig basse.. 
Anmeld