Hvor er vi alle fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Frøken J.

MHB skriver:

Altså som jeg forstår det er det forskelligt fra sted til sted. I min indkaldelse til NF stod der at man ville få et brev 1-2 uger efter NF med ens tider til JM, jeg fik så bare ikke noget brev. På Skejby er første JM besøg vist mellem uge 14 og 21. Jeg skal afsted i uge 17. 

Ej ved du nu hvad, nu du fortalte du var glemt i deres system? Så ringer jeg i dag for at anmode om min gamle jordemoder, da jeg jo så lige har opdaget hun er tilbage, og så kunne de oplyse mig om, at min tid den 1. november var blevet aflyst, om ikke jeg havde fået besked om det? Øøøh nej! Det har jeg så IKKE! Hun vidste ikke hvorfor den var det, og der var heller ingen ny tid til mig Sæt nu jeg var mødt op!! Nu skal jeg så ringe efter 1. november og bestille tid hos min gamle jordemoder. Fjolser alligevel lidt så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

LuQa

Jeg er fra tørring og venter min første den 21 april 2013

Anmeld

29. oktober 2012

MHB

Frøken J. skriver:

Ej ved du nu hvad, nu du fortalte du var glemt i deres system? Så ringer jeg i dag for at anmode om min gamle jordemoder, da jeg jo så lige har opdaget hun er tilbage, og så kunne de oplyse mig om, at min tid den 1. november var blevet aflyst, om ikke jeg havde fået besked om det? Øøøh nej! Det har jeg så IKKE! Hun vidste ikke hvorfor den var det, og der var heller ingen ny tid til mig Sæt nu jeg var mødt op!! Nu skal jeg så ringe efter 1. november og bestille tid hos min gamle jordemoder. Fjolser alligevel lidt så..

Jamen for pokker da. Jeg håber de er bedre til alt det der baby og fødselsorienterede, end de er til at holde styr på det hele i deres systemer! Godt at du ringede til dem! 

Anmeld

2. november 2012

Mulse-mor

Jeg er fra København Ø og har termin d. 7.april 2013. Det er mit første barn, men det bliver min kærestes 4. barn.

Anmeld

7. november 2012

n00b 2.0

Jeg er fra Esbjerg, og dette er vores første barn d. 12.april...

Anmeld

8. november 2012

Sommerfugl86

Jeg er fra Odense, venter vores andet barn den 28/4-13 og har i forvejen en datter fra den 28/4-09, så jeg føder ikke på termin, har jeg bestemt!

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Sommerfugl86 skriver:

Jeg er fra Odense, venter vores andet barn den 28/4-13 og har i forvejen en datter fra den 28/4-09, så jeg føder ikke på termin, har jeg bestemt!

Hold da op det er godt ramt blev jeres datter født på terminen?

Anmeld

12. november 2012

Annse8

Jeg er fra Strib ved Middelfart og skal føde i Kolding.

Jeg venter pige nummer 2 - har en datter på 7 i forvejen.

Anmeld

12. november 2012

UnderCover37

Jeg er fra Kolding og vi bliver fulgt i Odense på OUH da jeg har diabetes, og der skal jeg også over når jeg skal føde - men det er okay da de er eksperterne på det område!

Vi venter vores første 

Anmeld

5. december 2012

NoahMin

Jeg er fra Skærbæk i Sønderjylland.. med Termin den 27/4-13

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.