Frøken J. skriver:
Jeg fik kun den første tid. Sidste gang fik jeg vidst 2 tider fra start, og så aftalte vi resten til første konsultation
Jeg har godt hørt det, og det var da et fornuftigt initiativ. Vil dog sige jeg ikke gik til noget, og jeg manglede ikke noget. Man kan jo læse alt på nettet og se videoer om vejrtrækningsteknik, så jeg følte ikke jeg manglede noget 
Men nu er jeg jo så heeeeeldig, at jeg skal gå i den særlige konsultation for unge gravide i mødrehjælpen, som blev oprettet med start i oktober. Fordi jeg jo er SÅ ung så ung, og når man er ung har man jo gerne ressourceproblemer, dårligt netværk og lignende problemer. Suk! Jeg er alts 23, fylder 24 lige efter fødslen og det er mit andet barn. Men fred være med det 
Ok, det er da meget smart

en veninde fortalte, at hun havde fået alle på en gang, og de var ikke meget for at ændre tiderne...
Jeg tænker også mere, at jeg godt kunne tænke mig, at få lidt mere at vide om anatomien, og måske jeg kan læse mig til det, men håber det er noget andet at høre en fortælle det

men nu må vi se hvad det er for noget de har fundet på

vejrtrækning tror jeg godt jeg kan, jeg går til yoga, og det skulle være lidt henad det samme

Lucky you, det lyder til at du glææææder dig

skulle du også det sidste gang? Synes det virker lidt fjollet, når du har en datter, som du tager dig af og ikke har problemer med!
Håber ikke det er helt håbløst og spild af tid for dig
Anmeld