1 måned til termin :-D (igår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

kan man så stille begynde at se en ende på denne laaaaange ventetid, som en graviditet jo egentlig er,.  

10-10-12 KOM SÅ !!!

Synes det sidste stykke tid er gået stærkt, samtidig med at den bare er gået SÅ langsomt  Ligner efterhånden er syg zombie når jeg går, men det er pga smerter i lænd og bækken .. Så det er ikk meget man får rørt sig, men får rørt mig det jeg kan

Måtte lige en tur forbi FG i fredags, da der ikk havde været ret meget gang i lillemanden, men idet at JM begynder at trykke på maven og skal til at sætte det der måleinstrument på maven af mig, starter festen for fulde hammer  Så føler man sig en smule tosset, men så fik vi da at vide at han havde det godt og at hans hovede faktisk stod fast, men han lå ikk så dybt at der ville ske noget nu og her

Men idag er der kun 1 måned til den kommende storesøster bliver 2 år

Ville gerne have lagt et billede ind af mavsen, men den vil ikk som jeg vil, åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

VNB

MillesMor111010 skriver:

kan man så stille begynde at se en ende på denne laaaaange ventetid, som en graviditet jo egentlig er,.  

10-10-12 KOM SÅ !!!

Synes det sidste stykke tid er gået stærkt, samtidig med at den bare er gået SÅ langsomt  Ligner efterhånden er syg zombie når jeg går, men det er pga smerter i lænd og bækken .. Så det er ikk meget man får rørt sig, men får rørt mig det jeg kan

Måtte lige en tur forbi FG i fredags, da der ikk havde været ret meget gang i lillemanden, men idet at JM begynder at trykke på maven og skal til at sætte det der måleinstrument på maven af mig, starter festen for fulde hammer  Så føler man sig en smule tosset, men så fik vi da at vide at han havde det godt og at hans hovede faktisk stod fast, men han lå ikk så dybt at der ville ske noget nu og her

Men idag er der kun 1 måned til den kommende storesøster bliver 2 år

Ville gerne have lagt et billede ind af mavsen, men den vil ikk som jeg vil, åbenbart

hehe synes lige din termins dato var lidt sjov  min søn er nemlig født 

12-12-10  

Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel og håber at din lille dreng kommer indenfor 1 måned 

Anmeld

11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

VNB skriver:

hehe synes lige din termins dato var lidt sjov  min søn er nemlig født 

12-12-10  

Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel og håber at din lille dreng kommer indenfor 1 måned 

Hehe  Hvor skægt

Vores prinsesse er født 11-10-10  Så kunne være lidt sjovt at få to børn med "specielle" datoer

Jeg takker mange gange  håber også han kommer inden for den næste måneds tid

Anmeld

11. september 2012

VNB

MillesMor111010 skriver:

Hehe  Hvor skægt

Vores prinsesse er født 11-10-10  Så kunne være lidt sjovt at få to børn med "specielle" datoer

Jeg takker mange gange  håber også han kommer inden for den næste måneds tid

ja det er lidt sjovt når de har specielle fødselsdags datoer 

Vi morer os vældig meget over herhjemme at Viktor i år fylder:  

2 år d. 12-12-12    

Anmeld

11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

VNB skriver:

ja det er lidt sjovt når de har specielle fødselsdags datoer 

Vi morer os vældig meget over herhjemme at Viktor i år fylder:  

2 år d. 12-12-12    

Hahaha  Det er faktisk lidt sjovt

En dato man ikke lige glemmer

Anmeld

11. september 2012

VNB

MillesMor111010 skriver:

Hahaha  Det er faktisk lidt sjovt

En dato man ikke lige glemmer

hehe nej den er nem at huske! 

men det er din datters nu også en skam hun ikke lige kom én dag før hva 

Anmeld

11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

VNB skriver:

hehe nej den er nem at huske! 

men det er din datters nu også en skam hun ikke lige kom én dag før hva 

Startede med småveer om morgen den 10-10-10  Men hun ville ikk ud den dag, så måtte vente

Anmeld

11. september 2012

VNB

MillesMor111010 skriver:

Startede med småveer om morgen den 10-10-10  Men hun ville ikk ud den dag, så måtte vente

ja de bestemmer jo selv hvornår de vi ud de små skarn....  

jeg har termin den 29-12-12 denne her gang. 

Selvom jeg ikke håber at mine børn får fødselsdag samme dag, kunne det nu alligevel være lidt sjovt hvis jeg fødte lidt før tid og det blev den 12-12-12  

Ellers er den 01-01-2013 også en sjov dag  (bortset fra at alle altid vil have tømmermænd/være trætte når der skal holdes børnefødselsdag... )

Anmeld

11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

VNB skriver:

ja de bestemmer jo selv hvornår de vi ud de små skarn....  

jeg har termin den 29-12-12 denne her gang. 

Selvom jeg ikke håber at mine børn får fødselsdag samme dag, kunne det nu alligevel være lidt sjovt hvis jeg fødte lidt før tid og det blev den 12-12-12  

Ellers er den 01-01-2013 også en sjov dag  (bortset fra at alle altid vil have tømmermænd/være trætte når der skal holdes børnefødselsdag... )

Det kunne være lidt sjovt  og så alligevel ikk

Her er der mange der går og siger "du føder den 11." Det håber jeg ikke at jeg gør, for der skal vi holde fødselsdag for Mille, så det er der ikk tid til  den 12 kunne det godt være hvis det er, så ville det blive 12-10-12, men ikke lige den 11  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.