Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er ved at have tre uger til termin.. jeg har oplevet de sidste to uger at jeg kan høre et klik fra min mave engang imellem. I starten troede jeg at jeg måske havde drukket for meget vand, eller det var maven der knurrede men, idag har både mig og kæresten hørt det mange gange fra maven af. Det lyder ligesom man klipper negle (klik) og det er faktisk temmeligt højt derinde fra. Ligger mærke til det når jeg ligger stille.. virkeligt underligt synes jeg.. har andre oplevet det ? eller kan give mig en forklaring på hvad det er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg oplevede det også under min graviditet. Fik aldrig en forklaring på hvad det kunne være, men jeg var heller ikke så langt henne som dig
Lindi skriver: Er ved at have tre uger til termin.. jeg har oplevet de sidste to uger at jeg kan høre et klik fra min mave engang imellem. I starten troede jeg at jeg måske havde drukket for meget vand, eller det var maven der knurrede men, idag har både mig og kæresten hørt det mange gange fra maven af. Det lyder ligesom man klipper negle (klik) og det er faktisk temmeligt højt derinde fra. Ligger mærke til det når jeg ligger stille.. virkeligt underligt synes jeg.. har andre oplevet det ? eller kan give mig en forklaring på hvad det er?
Kan heller ikkegive dig nogen forklaring desværre, men jeg oplevede det samme med min første..
Har oplevet det samme Jordemoderen havde hørt om det før, men havde ingen forklaring på hvad det kunne være
det må være fordi jeres lille vidunder ender med at blive hundetræner
ej, jeg kan ikke komme med noget svar... men når så mange er ude for det, så burde det da ikke være noget negativt
Rosengreen skriver: Har oplevet det samme Jordemoderen havde hørt om det før, men havde ingen forklaring på hvad det kunne være
hmmm hvor er det mystisk hehe.. tror ikke ligefrem de klipper negle derinde :
Tullepoder skriver: Det har jeg også oplevet ;-) Og tænker bare at det er baby der "knækker" knogle. Du ved ligesom man selv gør, når knoglen springer et hak over, eller hvad man nu kalder det. (giver det nogen mening) ;-)
Det har jeg også oplevet ;-) Og tænker bare at det er baby der "knækker" knogle. Du ved ligesom man selv gør, når knoglen springer et hak over, eller hvad man nu kalder det. (giver det nogen mening) ;-)
ja det kan være at det var en forklaring på det..
Gittemor09 skriver: det må være fordi jeres lille vidunder ender med at blive hundetræner ej, jeg kan ikke komme med noget svar... men når så mange er ude for det, så burde det da ikke være noget negativt
haha ja det kunne jo være hun bliver det jandet jo underligt at der er mangender har oplevet det.. nævnte det for en veninde igår, hun kiggede bare mærkeligt på migmog sagde øhh tror det dine ørermhehe. Men, det da lidt mærkeligt jeg ikke kan finde noget om det når jeg googler hellere
Lindi skriver: haha ja det kunne jo være hun bliver det jandet jo underligt at der er mangender har oplevet det.. nævnte det for en veninde igår, hun kiggede bare mærkeligt på migmog sagde øhh tror det dine ørermhehe. Men, det da lidt mærkeligt jeg ikke kan finde noget om det når jeg googler hellere
jeg tænker måske det kunne være knogler eller sådan når den lille bevæger sig... man ved jo selv hvordan kroppen kan knække når man har ligget i samme stilling for længe....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128