Sparke frekvens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg er 25+4 og synes at antallet af spark og hårdheden af dem er lidt aftagende for tiden. Er det normalt? Jeg er første gangs gravid, så panikker jo over det mindste.

Er der andre der oplever at antallet af spark i løbet af en dag svinger meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Linsi

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er 25+4 og synes at antallet af spark og hårdheden af dem er lidt aftagende for tiden. Er det normalt? Jeg er første gangs gravid, så panikker jo over det mindste.

Er der andre der oplever at antallet af spark i løbet af en dag svinger meget?

det skulle være med normalt at op til fødselen at nogle børn bliver mere stille i maven end tidligere..jeg synes jeg også har haft nogle uger hvor der har været mere stille, altså ikke vilde spark.. det lige blevet lavet om fra uge 35 og til nu, er du gal nogle stød mine venstre ribben får.. puha

Anmeld

11. september 2012

Miss BananaHammock

Lindi skriver:

det skulle være med normalt at op til fødselen at nogle børn bliver mere stille i maven end tidligere..jeg synes jeg også har haft nogle uger hvor der har været mere stille, altså ikke vilde spark.. det lige blevet lavet om fra uge 35 og til nu, er du gal nogle stød mine venstre ribben får.. puha

Jeg har endnu ikke haft en af de der - AV - spark endnu. Kunne godt forestille mig at de kan gøre nas!

Anmeld

11. september 2012

gokkelok

Jeg oplever det samme nu, men det er jo fordi der ikke er så meget plads mere, så bevægelserne bliver mere bløde.

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Det kan også være at baby har vendt sig og sparker ind mod din ryg og så mærker du det ikke...

MEN husk hvis du er nervøs så kontakt JM ♥

Anmeld

11. september 2012

Miss BananaHammock

gokkelok skriver:

Jeg oplever det samme nu, men det er jo fordi der ikke er så meget plads mere, så bevægelserne bliver mere bløde.

oki. hvor langt er du henne?

Anmeld

11. september 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Det kan også være at baby har vendt sig og sparker ind mod din ryg og så mærker du det ikke...

MEN husk hvis du er nervøs så kontakt JM ♥

Det havde jeg ikke tænkt på! Har mærket ham en del mere idag. Men ja skal nok bare ringe til JM hvis det er. Men der er sku så svært at vide hvad der egentlig er normalt og hvad der er unormalt at man skal føle.

Anmeld

11. september 2012

_-Kathrine-_

Der er stadig godt med plads til ham inde i maven, så det er helt normalt..
Ellers prøv at drikke et stort glas isvand og lægge dig ned med hænderne på maven - det plejer at sætte lidt igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.