Smerter...!!!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2012

tulle09

Har de sidste døgn fået mere og mere ondt ned over skambenet og gerneralt bare virkelig ondt i mit bækken. Så syntes slet ikk det sjovt hvis jeg skal havde det sådan 4 uger mere... Kan næsten ikke engang komme op og stå fra siddende stilling længere, øv hvor er det modbydeligt....

Tager gerne imod gode råd, hvis der var nogen der skulle ligge inde med noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

JS<3

Jeg har købt mig en varmepude i Matas (kirsebær pude), og den er fantastisk på ømme områder. - den kan jeg stærkt anbefale

Anmeld

11. september 2012

Linsi

tulle09 skriver:

Har de sidste døgn fået mere og mere ondt ned over skambenet og gerneralt bare virkelig ondt i mit bækken. Så syntes slet ikk det sjovt hvis jeg skal havde det sådan 4 uger mere... Kan næsten ikke engang komme op og stå fra siddende stilling længere, øv hvor er det modbydeligt....

Tager gerne imod gode råd, hvis der var nogen der skulle ligge inde med noget...

Åh.. velkommen i klubben. Jeg har virkelig også ondt i mit bækken. + foran ved skambenet. Det gør frygteligt ondt når man rejser sig fra noget lavt. Jeg har rendt til fysioterapeut fra 3 graviditets måned, og har fået øvelser og andre møg råd sys jeg selv. Så det eneste der virker for mig er lidt ro.. på sofaen med en stor pude mellem benene i sideleje. Er ikke typen der kan ligge konstant, der skal helst ske noget. Når jeg så overanstrenger mig, er det så kommer smerterne meget stærke. Prøv at undgå trapper.. de udløser det senere på dagen hos mig

Anmeld

11. september 2012

2babygirls

tulle09 skriver:

Det blir desværre ikke bedre med en voksende mave, men et godt råd min første jm gav mig var IKKE benene over kors. Så har man nemlig tendens til at løsne sig skævt i bækkenet.

Ellers har jeg ikke rigtig nogen råd, for her hjælper hverken fys eller øvelser. Kun afslapning

Anmeld

11. september 2012

n00b 2.0

Jeg er ikke selv så langt endnu, men en god veninde har anbefalet akkupunktur mod smerter, hvis de skulle opstå for mig...

Ellers pøj pøj med det hele

Anmeld

11. september 2012

Deaktiveret profil

tulle09 skriver:

Øv hvor lyder det træls, jeg har det på samme måde... Det gør så ondt når man skal op og stå eller når man generelt bare går rundt omkring, så kommer der også en del smerter..  Jeg har ikke fundet nogen mirakelkur endnu, men jeg husker mig selv på hver dag, at der altså kun er ca 20 dage tilbage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.