Gode råd søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2012

isamisa

Hej alle sammen. 

Jeg er ny herinde og ønsker at blive gravid hvilket så vil være min første gangs graviditet. 

Jeg ønsker nogle råd til hvordan man kan forberede sin graviditet. Er der fx. nogle vitaminer som er en god idé at spise? Hvor tit er det en god idé at have sex? Er der andre ting der er gode at vide? 

Jeg har allerede læst en masse inde på denne side 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
isamisa skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg er ny herinde og ønsker at blive gravid hvilket så vil være min første gangs graviditet. 

Jeg ønsker nogle råd til hvordan man kan forberede sin graviditet. Er der fx. nogle vitaminer som er en god idé at spise? Hvor tit er det en god idé at have sex? Er der andre ting der er gode at vide? 

Jeg har allerede læst en masse inde på denne side 

Velkommen til

http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Grav iditet/Anbefalinger%20til%20gravide/Spis%20folsyre .aspx
^her er lidt om vitaminerne du skal tage

Kan ikke rigtigt fortælle dig hvor tit du skal have sex, hvornår, osv.
Vi nåede ikke at 'øve' så længe (læs:jeg nåede kun lige at smide pillerne, og så var der gevinst)

Men spørg hvis der er noget, er sikker på, at der nok er nogen herinde der kan svare på dit spørgsmål

Anmeld

10. september 2012

LR85

Hav sex når i har lyst. 

Lad være med a tælle dage og lign. Kun din mens. 

Man bliver sindsyg af tælleri og utålmodighed hvis der ikke er sket noget nogen måneder. 

Tag det med ri, lev sundt og så håber jeg baby kommer til jer snart

Anmeld

11. september 2012

isamisa

Jeg har heller ikke tænkt mig at tælle dage. Jeg vil ikke have at kæresten og mit sexliv skal være styret af hvornår og hvordan. :-) Jeg kan i øvrigt i forvejen mærke når jeg har ægløsning, så det behøver jeg i hvert fald ikke at tælle til :-) 

Grunden til jeg spørg hvor tit vi skal have sex er at jeg har læst at det ikke er en god idé at have det hver dag, da det kan nedsætte hans sæd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.