Faith skriver:
Inspireret af en anden tråd omhandlende antallet af sexpartnere, kom jeg til at tænke på hvad folks holdning til kvinder der har haft mange sexpartnere er....
Hvornår er man en såkaldt "rundetrunte"?
Er der nogen der har måttet leve med et skidt rygte? Eller kender i nogen der har? Hvordan har det påvirket jer/dem?
Jeg starter:
I mine unge dage havde jeg nok hvad man vil kalde mange sexpartnere (ca 20 stk) En del one night stands men også en del faste og seriøse forhold. Jeg levede et ret vildt liv med byture, fester, alkohol (masser!) og også til tider hash. Det var hver weekend i en lang årrække.
Jeg fortryder som sådan ingenting, for hold kæft jeg har haft det sjovt! Men der var en periode hvor jeg havde lige lovlig mange sexpartnere, og folk begyndte at snakke. Så tog jeg en kold tyrker og indledte et fast forhold til en fyr i 3 år, og så kom der ro på igen.
Nu er jeg gift på 5. år og regner ikke med at skulle have flere sexpartnere. Men er glad for at jeg nåede at få løbet hornene af mig inden jeg slog mig ned.
Fortæl fortæl piger
en rundetrunte hos os har altid været når en pige gik på omgang i omgangskredsen - altså hvis der var en ny hver weekend af fyre der ikke kender hinanden så var det ikke en rundetrunte - men hvis en pige (også over flere år) havde kærestet med en fire-fem fra samme kreds så var det en runde-trunte idet hun gik på omgang mellem vennerne
har selv været vild og tovlig og tror da også vi byttede lidt rundt nogle gange, men det var vist lidt allesammen, så der var ingen der blev stigmatiserede af den grund 
Anmeld