Hvornår er man en "rundetrunte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

ano14316

Faith skriver:

Vi er meget enige

Billig er bare så grimt..

synes egentlig at løs på tråden er mere okay.. jeg ser det som en glad og festlig tøs, hvis tømmermænd engang imellem er lidt grimme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Faith

Lahn11 skriver:

hmm den er svær.. spurgte lige manden for at få en mands syn på det  

man er ifølge ham en runte trunte hvis man er sammen med mange indenfor den samme omgangskreds, det er ikke noget man kan sætte tal på da man sagtens kan være en runte trunte selvom man kun har været sammen med 4 eller 6 stykker  

en runte trunte er altså en man kan forvente alle andre i ens vennekreds også har "ordnet"  

og det synes jeg måske der er noget om for så går man jo netop på runde  

Det er nogenlunde det samme min mand siger

Anmeld

10. september 2012

Faith

ano14316 skriver:

Billig er bare så grimt..

synes egentlig at løs på tråden er mere okay.. jeg ser det som en glad og festlig tøs, hvis tømmermænd engang imellem er lidt grimme..

Hihi den definition kan jeg godt lide

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Faith skriver:

Utroligt så længe sådan et rygte kan hænge ved, og utroligt at nogen gider rippe op i det. Det siger sku mere om dem end om dig

Ja det er ret vildt.. 

tilgengæld er det en ret stærk vennekreds når det kommer til sådan noget, for selvom jeg har været de fleste steder igennem årene, og nu er kæreste med en fra vennekredsen, så er ham der har været slem til at hive det frem, fået af vide at han bare skal pakke sig, og finde et andet sted at være, hvis han ikke kan finde ud af at sket er sket.. 

Anmeld

10. september 2012

Faith

ano14316 skriver:

Ja det er ret vildt.. 

tilgengæld er det en ret stærk vennekreds når det kommer til sådan noget, for selvom jeg har været de fleste steder igennem årene, og nu er kæreste med en fra vennekredsen, så er ham der har været slem til at hive det frem, fået af vide at han bare skal pakke sig, og finde et andet sted at være, hvis han ikke kan finde ud af at sket er sket.. 

Sådan!!!!

Anmeld

10. september 2012

Giraffen

Faith skriver:

Inspireret af en anden tråd omhandlende antallet af sexpartnere, kom jeg til at tænke på hvad folks holdning til kvinder der har haft mange sexpartnere er....

Hvornår er man en såkaldt "rundetrunte"?

Er der nogen der har måttet leve med et skidt rygte? Eller kender i nogen der har? Hvordan har det påvirket jer/dem?

Jeg starter:

I mine unge dage havde jeg nok hvad man vil kalde mange sexpartnere (ca 20 stk) En del one night stands men også en del faste og seriøse forhold. Jeg levede et ret vildt liv med byture, fester, alkohol (masser!) og også til tider hash. Det var hver weekend i en lang årrække.

Jeg fortryder som sådan ingenting, for hold kæft jeg har haft det sjovt! Men der var en periode hvor jeg havde lige lovlig mange sexpartnere, og folk begyndte at snakke. Så tog jeg en kold tyrker og indledte et fast forhold til en fyr i 3 år, og så kom der ro på igen.

Nu er jeg gift på 5. år og regner ikke med at skulle have flere sexpartnere. Men er glad for at jeg nåede at få løbet hornene af mig inden jeg slog mig ned.

Fortæl fortæl piger

en rundetrunte hos os har altid været når en pige gik på omgang i omgangskredsen - altså hvis der var en ny hver weekend af fyre der ikke kender hinanden så var det ikke en rundetrunte - men hvis en pige (også over flere år) havde kærestet med en fire-fem fra samme kreds så var det en runde-trunte idet hun gik på omgang mellem vennerne

har selv været vild og tovlig og tror da også vi byttede lidt rundt nogle gange, men det var vist lidt allesammen, så der var ingen der blev stigmatiserede af den grund

Anmeld

10. september 2012

Faith

Giraffen skriver:

en rundetrunte hos os har altid været når en pige gik på omgang i omgangskredsen - altså hvis der var en ny hver weekend af fyre der ikke kender hinanden så var det ikke en rundetrunte - men hvis en pige (også over flere år) havde kærestet med en fire-fem fra samme kreds så var det en runde-trunte idet hun gik på omgang mellem vennerne

har selv været vild og tovlig og tror da også vi byttede lidt rundt nogle gange, men det var vist lidt allesammen, så der var ingen der blev stigmatiserede af den grund

Jeg havde osse en omgangskreds hvor vi byttede lidt rundt (egentlig ret nasty nu hvor jeg tænker over det). Men vi havde det sjovt

Anmeld

10. september 2012

Gittemor09

Faith skriver:

Inspireret af en anden tråd omhandlende antallet af sexpartnere, kom jeg til at tænke på hvad folks holdning til kvinder der har haft mange sexpartnere er....

Hvornår er man en såkaldt "rundetrunte"?

Er der nogen der har måttet leve med et skidt rygte? Eller kender i nogen der har? Hvordan har det påvirket jer/dem?

Jeg starter:

I mine unge dage havde jeg nok hvad man vil kalde mange sexpartnere (ca 20 stk) En del one night stands men også en del faste og seriøse forhold. Jeg levede et ret vildt liv med byture, fester, alkohol (masser!) og også til tider hash. Det var hver weekend i en lang årrække.

Jeg fortryder som sådan ingenting, for hold kæft jeg har haft det sjovt! Men der var en periode hvor jeg havde lige lovlig mange sexpartnere, og folk begyndte at snakke. Så tog jeg en kold tyrker og indledte et fast forhold til en fyr i 3 år, og så kom der ro på igen.

Nu er jeg gift på 5. år og regner ikke med at skulle have flere sexpartnere. Men er glad for at jeg nåede at få løbet hornene af mig inden jeg slog mig ned.

Fortæl fortæl piger

lige et spørgsmål omkring min opfattelse af en runde trunte

er det ikke en der er hele vennekredsen rundt??

ikke fordi det er noget jeg går op i... folk må have lige så mange onenight stands som de vil uden at jeg dømmer dem... har selv haft mit sjov

Anmeld

10. september 2012

Miss-86

Faith skriver:

Jeg havde en veninde som netop gik på runde i vennekredsen. Hun blev kaldt "Sanne-tusindpik". Det var hun simpelthen så ked af. Navnet hænger desværre lidt ved, for selvom hun er mor i dag, vil hun nok altid være kendt som Sanne-tusindpik.

Ja, det er altså ikke så fedt.. Sådan et par stykker er der også her i den by, hvor jeg bor.. Det må sku være øv, men omvendt ens eget valg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.