Hvornår er man en "rundetrunte"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Faith

FrkZier skriver:

godt hehe
- PRÆCIS! selvom min veninde har haft mange(læs:rigtig mange) forskellige sexpartnere, ser jeg slet ikke på hende som værende 'billig', 'løs på tråden' og hvad man nu ellers kalder det, da det jo er HENDE der vælger det, hun udser sig en hun synes er lækker, og går efter det

men uanset om man selv går efter det, eller bliver scoret - hader jeg ordet billig, og løs på tråden osvosv.. det lyder bare grimt! piger skal have lov til at gøre hvad de vil, så længe de passer på sig selv!

Vi er meget enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

FrkZier

Faith skriver:

Vi er meget enige

det jo altid dejligt hehe

Anmeld

10. september 2012

B&J

jamen jeg har ingen fordomme mod rundetrunter

man bestemmer jo selv om man vil gå i seng med halvdelen af byen eller landet det bestemmer man helt selv....

jeg skal nok lade vær man at dømme nogle for det er jo ens egen valg hvem man vil i seng med og hvor mange

Anmeld

10. september 2012

Faith

B&J skriver:

jamen jeg har ingen fordomme mod rundetrunter

man bestemmer jo selv om man vil gå i seng med halvdelen af byen eller landet det bestemmer man helt selv....

jeg skal nok lade vær man at dømme nogle for det er jo ens egen valg hvem man vil i seng med og hvor mange

Jeg synes først det bliver problematisk hvis pigen/kvinden søger bekræftelse via sex. Hvis de ligesom ikke hviler i sig selv og er afhængig af at andre (mænd) bekræfter dem i at de er dejlige. Det er min erfaring at det ofte (ikke altid!) er de piger der ender med at blive kaldt rundetrunter, billige osv, og det synes jeg er rigtig synd

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

Kan sagtens være jeg har haft det rygte, billig, fordi jeg har været sammen med mange...  Men det er jeg sådan set ligeglad med, jeg havde det skide skægt og har aldrig (7-9-13) taget kønssygdomme med hjem.. Den eneste kønssygdom jeg har fået var fordi min exkæreste tog det med hjem til mig, fordi han ikke kunne holde snablen i bukserne mens vi var sammen... 

Jeg tror ordet runde-trunte kommer hvis man går i seng med alle sine drenge venner og deres omkreds, for de snakker jo alle sammen om hvad der er sket og hvem der nu har naglet hende "Sofie" eller hvad hun måtte hedde...

Jeg synes ikke der er en grænse for hvor mange man "må" gå i seng med, så længe man passer på sig selv og at man beskytter sig, så er det i min verden underordnet om det er 5 eller 150, man experimentere og det skal man sgu have lov til...

Anmeld

10. september 2012

B&J

Faith skriver:

Jeg synes først det bliver problematisk hvis pigen/kvinden søger bekræftelse via sex. Hvis de ligesom ikke hviler i sig selv og er afhængig af at andre (mænd) bekræfter dem i at de er dejlige. Det er min erfaring at det ofte (ikke altid!) er de piger der ender med at blive kaldt rundetrunter, billige osv, og det synes jeg er rigtig synd

jaaaa, det er ikke godt når piger/kvinder gør det så er det kan gå helt galt.... man skal jo også passe på sig selv det er vigtigt

og jaaa du har helt ret det er tit de kvinder der bliver kaldt det forhold til dem der bare har det sjovt

Anmeld

10. september 2012

baby012

hmm den er svær.. spurgte lige manden for at få en mands syn på det  

man er ifølge ham en runte trunte hvis man er sammen med mange indenfor den samme omgangskreds, det er ikke noget man kan sætte tal på da man sagtens kan være en runte trunte selvom man kun har været sammen med 4 eller 6 stykker  

en runte trunte er altså en man kan forvente alle andre i ens vennekreds også har "ordnet"  

og det synes jeg måske der er noget om for så går man jo netop på runde  

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Faith skriver:

Inspireret af en anden tråd omhandlende antallet af sexpartnere, kom jeg til at tænke på hvad folks holdning til kvinder der har haft mange sexpartnere er....

Hvornår er man en såkaldt "rundetrunte"?

Er der nogen der har måttet leve med et skidt rygte? Eller kender i nogen der har? Hvordan har det påvirket jer/dem?

Jeg starter:

I mine unge dage havde jeg nok hvad man vil kalde mange sexpartnere (ca 20 stk) En del one night stands men også en del faste og seriøse forhold. Jeg levede et ret vildt liv med byture, fester, alkohol (masser!) og også til tider hash. Det var hver weekend i en lang årrække.

Jeg fortryder som sådan ingenting, for hold kæft jeg har haft det sjovt! Men der var en periode hvor jeg havde lige lovlig mange sexpartnere, og folk begyndte at snakke. Så tog jeg en kold tyrker og indledte et fast forhold til en fyr i 3 år, og så kom der ro på igen.

Nu er jeg gift på 5. år og regner ikke med at skulle have flere sexpartnere. Men er glad for at jeg nåede at få løbet hornene af mig inden jeg slog mig ned.

Fortæl fortæl piger

Jeg synes man er en rundetrunte når man kører rundt i den samme vennekreds.. 

Så kan man være lidt løs på tråden, så er det når man har mange "tilfældige" knald i byen.. 

Jeg har vidst været lidt begge dele.. 

Og havde også da jeg var meget ung et grimt ry... Nogen synes stadig det kan være sjovt at puste til ilden, specielt hvis min kæreste er der, ikke fordi nogen af os fare i flint over det, men nok bare for at hæve sig selv lidt op.. Deres problem ikke mit... 

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Faith skriver:

Jeg havde en veninde som netop gik på runde i vennekredsen. Hun blev kaldt "Sanne-tusindpik". Det var hun simpelthen så ked af. Navnet hænger desværre lidt ved, for selvom hun er mor i dag, vil hun nok altid være kendt som Sanne-tusindpik.

Ahh den er satme også grim.. Håber fandme at dem der kalder hende det sørger for at få pudset glorien så den er fuldstændig pletfri.. 

Jeg ville også være ked af at blive kaldt det... 

til hende fra en rundetrunte til en anden.. 

Anmeld

10. september 2012

Faith

ano14316 skriver:

Jeg synes man er en rundetrunte når man kører rundt i den samme vennekreds.. 

Så kan man være lidt løs på tråden, så er det når man har mange "tilfældige" knald i byen.. 

Jeg har vidst været lidt begge dele.. 

Og havde også da jeg var meget ung et grimt ry... Nogen synes stadig det kan være sjovt at puste til ilden, specielt hvis min kæreste er der, ikke fordi nogen af os fare i flint over det, men nok bare for at hæve sig selv lidt op.. Deres problem ikke mit... 

Utroligt så længe sådan et rygte kan hænge ved, og utroligt at nogen gider rippe op i det. Det siger sku mere om dem end om dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.