TeamRocket skriver:
Ja hvis lægen siger det, og viser to skamlæber? De var tre om at scanne mig, og snakkede mest med hinanden og ikke rigtig til mig
Mest af alt virkede det som om han lige tjekkede kønnet bare fordi de andre to lige hurtigt kørte forbi og bare sagde- det kan vi ikke se. Men altså, forfanden, de har lige brugt to timer på at give mig stress panisk angst og hjertestop for til aller aller sidst at vudere at alt var fint... Fårk hvor blev jeg lettet! Men av- de har bare jaget den der scanningsdims ned i og rundt alle vegne på min ømme spændte mave. Men baby er FIN og det er vigtigst! Men alle andre spørg jo bare til køn og JO- gu var jeg da selv nysgerrig.. Men nu er jeg sku da helt i tvivl- er det bare det, "Der er ingen tap og to skamlæber" Han kunne da godt lige ha hevet flag og balloner frem og sunget ITS A GIIIIIIIIRL! Eller noget i den stil. Og den sure dame sagde "Ja vi kommer altså ikke og maler blåt hvis det er en dreng, i kan købe jer til en scanning" Okay sorry sure kost, jeg godtog jo altså fint hun ikke kiggede køn det var lægen selv der snuppede scanningsdimsen og tjekkede den mellem benene- det var ikke fordi jeg tiggede. Jeg kan slet ikke forstå det. Hvor er det fantastisk, vi skal have en BABY

Sikke en behandling i har fået jer... 
Vi spurgte efter kønnet til MD scanning, hvor hun sagde at hun ikke havde set noget der kunne bekræfte det ene og det andet, men hun ville lige tjekke igen, så hun kiggede løs og efter 10 min svare hun, jeg tror det er en pige, for kan i se det der "Mens hun peger på skærmen", det er babyens, livmoder, skamlæber eller noget i den stil, sagde hun...
Så hun mente at det ville være mærkeligt hvis der kom en dreng ud, så vi håber og tror på det bliver en pige, eftersom alt vi har købt/gjort indtil videre er i troen på en pige... Nu er der 15 dage til termin og jeg håber godt nok det er en pige der kommer ud, ellers besvimer jeg sku nok!
For så skal vi starte helt forfra... 
Anmeld