Ringe til fødegangen eller jordmoder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2012

DreamChild

Hvis man er bekymret eller der "sker noget" hvor man bliver nervøs eller bange i graviditeten, hvad gør i så? 

Jeg er 25+6 i dag og skal føde i viborg.
Jeg har kun været til Jordmoder en gang og der fik jeg afvide at det er hende jeg skal ringe til hvis der bliver noget undervejs i graviditeten.

Så jeg undre mig over at alle andre har fået afvide de skal ringe til fødegangen. Jeg har slet ikke noget tlf nr. til fødegangen
Er det helt normalt eller er jeg bare ikke blevet godt nok informeret

P.S. Det skal lige siges at jeg ikke har nogle problemer, det er kun fordi jeg undre mig, og har tænk hvad vi evt skulle gøre hvis det pludselig blev nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

VNB

Jeg har kun været til Jordmoder en gang og der fik jeg afvide at det er hende jeg skal ringe til hvis der bliver noget undervejs i graviditeten.

Så jeg undre mig over at alle andre har fået afvide de skal ringe til fødegangen. Jeg har slet ikke noget tlf nr. til fødegangen

P.S. Det skal lige siges at jeg ikke har nogle problemer, det er kun fordi jeg undre mig, og har tænk hvad vi evt skkulle gøre hvis det pludselig blev nødvendigt.

Hej  

Jeg har også jordemoder i Viborg, og har fået de samme informationer som dig. 

Disse fik jeg også under sidste graviditet. 

Det er først efter uge 27 eller uge 30??  (tror jeg nok! Hæng mig ikke op på det...) at man skal ringe til fødegangen hvis der opstår noget akut. 

du skal vel også snart til dit 2. jordemoder besøg? så kunne du jo lige høre hende ad der  

Anmeld

10. september 2012

DreamChild

Jeg skal først til mit 2. jordmoder besøg den 4 oktober, så der lige lidt tid endnu. Men jeg må prøve at se om jeg ikke nok kan huske at spørge hende om det

Tak for svar

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

DreamChild skriver:

Hvis man er bekymret eller der "sker noget" hvor man bliver nervøs eller bange i graviditeten, hvad gør i så? 

P.S. Det skal lige siges at jeg ikke har nogle problemer, det er kun fordi jeg undre mig, og har tænk hvad vi evt skulle gøre hvis det pludselig blev nødvendigt.

jeg har fået et nummer til en afdelning for gravide som jeg kan ringe til døgnet rundt hvis noget bekymre mig.. det er så i roskilde..

min jm har jo kun telefon tid en gang om ugen så det nummer har jeg været glad for...

måske i har noget ligende du bare ikke er infomeret om ?  

Anmeld

10. september 2012

LilleLene

DreamChild skriver:

ellers spørg da herinde, kan være vi kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.