Når vandet går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Deaktiveret profil

Hej alle dejlige kvinder. 

Jeg er snart i uge 37, så der er begyndt at komme en masse spørgsmål op i mit hoved... 

Jeg ved godt at det ikke er alle der oplever at vandet går, men hvordan ved man om det er vandet der er gået, jeg tænker hvis man bare går ud på toilettet og skal tisse, kan man så undgå at bemærke om det er vand eller urin?? 

Håber ikke det er et dumt spørgsmål, men hvordan vidste du at dit vand var gået, altså hvis det gik? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

MKuhr

Camillamuz skriver:

Jeg er snart i uge 37, så der er begyndt at komme en masse spørgsmål op i mit hoved... 

Jeg ved godt at det ikke er alle der oplever at vandet går, men hvordan ved man om det er vandet der er gået, jeg tænker hvis man bare går ud på toilettet og skal tisse, kan man så undgå at bemærke om det er vand eller urin?? 

Håber ikke det er et dumt spørgsmål, men hvordan vidste du at dit vand var gået, altså hvis det gik? 

Hvis du er itvivl så lugt til det, det skal dufte sødt. nogle siger at det lugter som kogt kartoffelvand...

plus du vil ikke kunne stoppe det hvis det siver eller løber ud af dig.

du vil sagtens kunne lugte forskel. plus det kommer ikke somom du skal på toilettet det kommer uden du er forberedt.

Anmeld

10. september 2012

Bak

Camillamuz skriver:

Nu har jeg ikke født før, men er selv 38+0 i dag. Jeg tænker, at hvis vandet går gør det det sådan i en skylle på een gang eller også siver det lidt mere roligt. Og hvis du er på toilettet vil det vel blive ved med at sive i modsætning til hvis du bare tisser... Man skal vist tage et bind på, hvis man er i tvivl Ellers er det jo veer først hos langt de fleste

Anmeld

10. september 2012

Deaktiveret profil

Mrs. skriver:

Hvis du er itvivl så lugt til det, det skal dufte sødt. nogle siger at det lugter som kogt kartoffelvand...

plus du vil ikke kunne stoppe det hvis det siver eller løber ud af dig.

du vil sagtens kunne lugte forskel. plus det kommer ikke somom du skal på toilettet det kommer uden du er forberedt.

Tak for dit svar, jeg vil lægge mærke til lugten så, og hvordan det helt præcis kommer ud.. 

Anmeld

10. september 2012

Deaktiveret profil

anbiku skriver:

Nu har jeg ikke født før, men er selv 38+0 i dag. Jeg tænker, at hvis vandet går gør det det sådan i en skylle på een gang eller også siver det lidt mere roligt. Og hvis du er på toilettet vil det vel blive ved med at sive i modsætning til hvis du bare tisser... Man skal vist tage et bind på, hvis man er i tvivl Ellers er det jo veer først hos langt de fleste

Det er også præcis det jeg tænker, men idag tænkte jeg bare over om man kunne undgå at vide det, altså ikke lægge mærke til det.  For f.eks min slimprop den tror jeg er røget, jeg er ikke sikker, men det tror jeg...  Men ja, tror også man nok skal lægge mærke til det, bla også hvis der er veer sammen med det også. 

Anmeld

10. september 2012

Schonert

da mit vand gik var der MEGET MEGET lidt blod i, og det stopper ikke med at komme ud . hvis man er i tvil så det tag et bind på og vent 5 min og kig på det  

Anmeld

10. september 2012

Fenja09

Da mit vand gik var jeg ikke det mindste i tvivl om at det var det. Jeg kunne mærke et "sug" i min mave - men der kom også ekstremt meget.

Hvis det er vand der siver vil det også ske når du ikke er på f.eks toilet, så tror godt man ved når det er vandet der er gået

/Fenja

Anmeld

10. september 2012

MortilCilas

Camillamuz skriver:

Jeg følte jeg skulle tisse rigtig meget!- og i det jeg vendte mig i sengen var det som en ballon der sprang og det løb ned af mine ben som om jeg tissede, og blev faktisk helt flov Og det blev ved at løbe hos mig.

Anmeld

10. september 2012

Dinsen

Jeg var heller ik der mindst i tvivl... Som en anden bruger skriver så mærkede jeg et sug i maven, og så kom der en skylle... Ville rende på wc så forsøgte at holde ugen, men det var ikke muligt.. :-)

Anmeld

10. september 2012

GitteC78

Vandet gik ved begge mine fødsler.

Første gang var jeg ikke i trivl, jeg satte mig på sofaen i skrædder stilling og så røg vandet ud af mig. Som om en prop blev stukket ud.

Anden gang sivede vandet først stille ud, men da jeg kom ud på toilettet skod vandet bare ud af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.