Billige cupcake kursus i Midtjylland søges:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

Dot D

Tauf skriver:

Det kunne være vildt fedt. Så kunne vi også møde hinanden :-):-):-)

Nemlig, det kunne være rigtigt fedt... Altid rart at møde nye mennesker, især når de er så søde, som I er herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Nemlig, det kunne være rigtigt fedt... Altid rart at møde nye mennesker, især når de er så søde, som I er herinde

Nemlig

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dot D skriver:

Det gør jeg også men min skulder vil bare slet ikke det, jeg vil... Men måske vi kunne lave det alligevel, så skal jeg bare ikke selv have fingrene i "kagedejen" i bogstaveligste forstand, hi hi...

Jeg skal prøve at finde ud af, om det er muligt at få lejet vores nye hus til det....

Hvis det er ka jeg ligge hus til! Vores spisebord ka blive rigtig langt vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Det gør jeg også men min skulder vil bare slet ikke det, jeg vil... Men måske vi kunne lave det alligevel, så skal jeg bare ikke selv have fingrene i "kagedejen" i bogstaveligste forstand, hi hi...

Jeg skal prøve at finde ud af, om det er muligt at få lejet vores nye hus til det....

Nej jeg har også fuld forståelse over for det.! Du skal IKKE have dårlig samvittighed, Men jeg er bare KLAR når du er (hvis det self er en weekend jeg kan),

Anmeld

20. oktober 2012

Karina2009

Hej med jer!

Tag et kik på www.cupcakes4mummies.dk. Vi er ret fleksible med ønsker til kursus, priser mm. :-)

De bedste hilsner, Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.