Billige cupcake kursus i Midtjylland søges:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. september 2012

MyLove E

Hej kage damer.

Hvor finder jeg et godt og billigt cupcake kursus. Jeg vil gerne blive bedre til at pynte og til at bruge fondant figur..

Kan i anbefalde noget eller holder i selv kursus :-)

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Dot D

Hvor er du fra? Jeg hører også under katagorien Midtjylland, så måske vi kunne mødes engang...

Anmeld

10. september 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Hvor er du fra? Jeg hører også under katagorien Midtjylland, så måske vi kunne mødes engang...

Ja det er helt ok:-):-) Det er spentrup?:-) Men har snakkede med 2 fra min mødregruppe om at vi skulle ha ta til det sammen:-):-)

Men ja måske vi skulle mødes og du kunne lære mig a tricks :-)

Anmeld

10. september 2012

Dot D

Tauf skriver:

Ja det er helt ok:-):-) Det er spentrup?:-) Men har snakkede med 2 fra min mødregruppe om at vi skulle ha ta til det sammen:-):-)

Men ja måske vi skulle mødes og du kunne lære mig a tricks :-)

Lærer i hvert fald gerne fra mig, hvis du synes Kunne altid komme til dig, så kunne de jo også være med... Jeg kan jo desværre ikke selv sååå meget lige nu, men derfor kan jeg godt lære fra mig

Har en del studiedage, så måske vi kunne finde en dag

Anmeld

10. september 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Lærer i hvert fald gerne fra mig, hvis du synes Kunne altid komme til dig, så kunne de jo også være med... Jeg kan jo desværre ikke selv sååå meget lige nu, men derfor kan jeg godt lære fra mig

Fedt det vil jeg lige snakke med dem om:-):-):-)

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dot D skriver:

Hey ku være at vi ku lave et baby.dk kursus??!! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Holder med Stine Går stadig og håber på du melder ud med den der weekend

Anmeld

7. oktober 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Holder med Stine Går stadig og håber på du melder ud med den der weekend

Det gør jeg også men min skulder vil bare slet ikke det, jeg vil... Men måske vi kunne lave det alligevel, så skal jeg bare ikke selv have fingrene i "kagedejen" i bogstaveligste forstand, hi hi...

Jeg skal prøve at finde ud af, om det er muligt at få lejet vores nye hus til det....

Anmeld

7. oktober 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Hey ku være at vi ku lave et baby.dk kursus??!! Vh stine

Ja, det kunne være hyggeligt, så kunne vi jo møde flere af alle de søde piger - og drenge herindefra

Anmeld

7. oktober 2012

MyLove E

Dot D skriver:

Det gør jeg også men min skulder vil bare slet ikke det, jeg vil... Men måske vi kunne lave det alligevel, så skal jeg bare ikke selv have fingrene i "kagedejen" i bogstaveligste forstand, hi hi...

Jeg skal prøve at finde ud af, om det er muligt at få lejet vores nye hus til det....

Det kunne være vildt fedt. Så kunne vi også møde hinanden :-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.