..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2012

mulle85

jeg er 33 uger hen idag, og puha hvor jeg synes kvalmen er begyndt og være slem igen, føler mig ikke rigtig sulten osv døjer med sure opstød osv, nogle af jer andre der gør det og som evt har et råd til noget nem mad man burde ku få ned?

god dag derude!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Aabye

Har ikke lige gode råd til mad der er nemt at få ned.. MEN.. Jeg har alminox stående (tyggetabletter) og de er HAMMER gode når jeg får sure opstød, halsbrand og hvad der ellers hører til der.. De hjælper mig utrolig meget og koster ikke en bondegård, og man må godt tage dem når man er gravid..

Anmeld

10. september 2012

mulle85

Line - med Bobben skriver:

Har ikke lige gode råd til mad der er nemt at få ned.. MEN.. Jeg har alminox stående (tyggetabletter) og de er HAMMER gode når jeg får sure opstød, halsbrand og hvad der ellers hører til der.. De hjælper mig utrolig meget og koster ikke en bondegård, og man må godt tage dem når man er gravid..

jamen måske jeg så sku prøve det, ved jo godt det fordi de små fylder en del mere nu man er så langt, det skader jo ikke og prøve dem for sure opstød osv er ikke vildt dejligt!

Anmeld

10. september 2012

Aabye

mulle85 skriver:

jamen måske jeg så sku prøve det, ved jo godt det fordi de små fylder en del mere nu man er så langt, det skader jo ikke og prøve dem for sure opstød osv er ikke vildt dejligt!

Sure opstød er

Men Alminox er håndkøbs medicin på apoteket.. Og man kan faktisk spise dem som slik uden der sker noget.. Og så smager de oven i købet godt..

Anmeld

10. september 2012

mulle85

Line - med Bobben skriver:

Sure opstød er

Men Alminox er håndkøbs medicin på apoteket.. Og man kan faktisk spise dem som slik uden der sker noget.. Og så smager de oven i købet godt..

det kan jeg kun give dig ret i!

jeg må jo lige få fat i sådan nogle så og krydse for de kan hjælpe en med dem!

Anmeld

10. september 2012

Klematis

Jeg synes det hjalp på kvalmen, altid kun at spise lidt og aldrig at være sulten.

Anmeld

10. september 2012

mulle85

Klematis skriver:

Jeg synes det hjalp på kvalmen, altid kun at spise lidt og aldrig at være sulten.

den må jeg lige afprøve så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.