Over tid...eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Amagerpigen82

MediaAnachy skriver:

Min cyklus var ureglmæssig - også fordi jeg kun havde haft det i et halvt år. Det er så lang tid siden at jeg ikke kan huske hvordan det var, kan bare huske at det ikke var helt reglmæssigt.

Ja, det er bare svært hvad men så skal vælge? Jeg har det så meget fysisk og psykisk bedre efter at have stoppet på pillen (større sexlyst, mindre appetit, roligere i kroppen osv) at jeg ikke har lyst til at begynde igen lige forløbigt, og vi glemte kondomet to gange i sidste måned (vi havde dog kun sex vaginalt fordi jeg regnede med en reglmæssig cyklus, og så bliver ægget vel ikke befrugtet 4 dage inden mens?). Er der andre gode præventionsformer, der er lige så sikker som p-piller, men uden de negative følger på min krop/mit sind?

Tjaa... snak med din læge ang. anbefalinger om prævention. Men forstår godt du ikke vil tilbage på p-pillerne.

Men minipiller kunne jo være en mulighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Miss Kat

Da jeg stoppede på mine p-piller, gik der 1½ år(!!!!) før jeg fik menstruation igen....  Forhåbentlig går der ikke så lang tid for dig, men du kan i hvert fald ikke regne med, den kommer dumpende som den plejede førhen... endnu.

Jeg tror heller ikke, du skal spekulere i om du er gravid, men som en anden sagde, ved man naturligvis aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.