Vi prøver ikke at blive gravide, endnu. Vi har planer om at begynde om ca. et år, og er begge meget rolige og tilfredse med den plan.
I september har jeg ikke taget p-piller, vi kunne ikke finde dem selvom vi købte i sidste måned, og da jeg efter et par dage uden p-piller havde øget sexlyst, ikke var mad sulten hele tiden og havde det godt i min krop, blev vi enige om at jeg prøvede at blive af pillerne, og så kunne vi have sex med kondom/andre steder/måder.
Det gik fint hele måneden, og jeg har det fantastisk i min krop. Jeg har været på pillen i 8 år, og begyndte inden min cyklus var reglmæssig, jeg er derfor ikke sikkert på hvornår jeg burde begynde at bløde. Men læste mig frem til at en normal cyklus ca. er 28 dage. 4 dage før jeg så havde beregnet at jeg skulle have min mens, sexede vi igen. Vi havde ikke kondom på os, og ville bare gøre det på anden vis, men kæresten sagde at jeg jo umuligt kunne blive gravid når jeg skulle have mens lige om lidt, og jeg var meget i stemning, så vi havde vaginal sex, vi stoppede dog inden kæresten kom. Det samme skete næste dag.
Nu er det over en uge siden (9 dage) at jeg i følge normen skulle have haft min mens - jeg er altså oppe på en cyklus på 37 dage.
Jeg tog en graviditetstest i går som havde en streg. Jeg er latså ikke gravid, skulle jeg mene. Jeg har ingen af de normale symptomer jeg plejer at få 2 dage inden mens, svingende humør, ondt i lænden, ondt i den ene side, osv. - så intet tyder på at den er lige om hjørnet.
Til mine spørgsmål:
Jer der har prøvet at være på pillen længe, og så pludselig stopper - har i oplevet noget lignende?
Testen var købt i Netto - kan jeg være sikker på den?
Kan læse mig frem til at en cyklus stortset aldrig er længere en 35 dage - er der nogle der har længere?
Skal jeg være nervøs?
Tak for hjælpen!
Anmeld