Nupo kur ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

AnnePedersen

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg tilbyder kostvejledning - skriv til mig, hvis du er interesseret  

Det er jeg meget interesseret i for jeg aner ikke hvor jeg skal begynde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg synes, det smager fint.

Jeg køber mango/vanilje og til afveksling kakao - og når det er shaket, så ryger det i fryseren i ca. 20-30 minutter, jeg synes, at meget af den syntetiske smag så er væk, og shaken er meget tykkere (nærmest som smoothie) og fylder/mætter mere, jeg har i hvert fald ikke noget problem med at få det ned, når det nærmer sig is-konsistens 

Det gør jeg ogs, og det hjælper rigtig meget på smagen 

Jeg er selv vild med kakaoen. Har også mango/vanilje, men synes den er meget sød. 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

må man godt det? jeg er ik stated på det i nu har en lille angst for at vis jeg kun tager lidt om dagen så tager jeg på i stedet for

Jeg tror ikke man "må" men min kusine tabte sig en del på det og hun gjorde det også .. 

Anmeld

13. september 2012

SHERO

Nu har jeg ikke smagt nupo, men nutrilet og det smager faktisk helt godt, næsten af cocio (kakaopulvet) og var ret så overrasket for det eneste pulver jeg ellers har smagt var herbalife og det var top vammelt...

Anmeld

13. september 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Jeg tror ikke man "må" men min kusine tabte sig en del på det og hun gjorde det også .. 

tog hun på igen da hun stopped?

Anmeld

13. september 2012

LMX

Allevo er et godt alternativ til Nupo.

Jeg synes dog ikke Nupo er slemt. 3 poser om dagen og alm aftensmad kan du sagtens gøre.

Allevo har barer, ligesom Nupo - jeg synes bare de smager SÅ meget bedre.

Nupo og Allevo ER altså effektivt hvis man bruger det rigtigt og tænker sig om når man har tabt sig det man ville

Jeg hepper på dig/jer

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

tog hun på igen da hun stopped?

Nej ikke indtil videre i hvert fald 

Anmeld

15. september 2012

BigHope13

Nu kender jeg ikke Nupo smagsmæssigt men jeg valgte at købe allevo da det er meget billigere og deres shakes smager hvertfald godt. Nu jeg ikke så langt så jeg kan sige at det virker smagen gør at man da godt kan blive på det.
Og nutrillett eller hvad det hedder laver også gode pasta retter og super har jeg hørt. Og det er heller ikke længe så dyrt som Nupo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.