Nupo kur ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Anonym trådstarter

Hej  

Jeg skal tabe mig. Og har hørt meget godt om nupo kuren. Jeg vil gerne fortsætte med at spise aftensmad, af hensyn til min datter . 

Hvad skal jeg købe ? Og hvor meget?? Er det nogle smoothies, eller nogle supper eller? 

Jeg skal jo have erstattet morgenmad og frokost, + det løse (i starten ihvert fald) 

Jeg vejer 72 , før min graviditet vejede jeg 50, og vil gerne ned og veje i hvert fald 55 igen. 

Jeg er anonym da jeg er lidt flov  Hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej  

Jeg skal tabe mig. Og har hørt meget godt om nupo kuren. Jeg vil gerne fortsætte med at spise aftensmad, af hensyn til min datter . 

Hvad skal jeg købe ? Og hvor meget?? Er det nogle smoothies, eller nogle supper eller? 

Jeg skal jo have erstattet morgenmad og frokost, + det løse (i starten ihvert fald) 

Jeg vejer 72 , før min graviditet vejede jeg 50, og vil gerne ned og veje i hvert fald 55 igen. 

nupo..................ad...................... syntes virkelig du skulle ta at nuppe en smagsprøve inden du smider flere hundrede kroner i den kur (jeg syntes den er latterlig dyr).....

Jeg vil heller ha en lusing end at spise det

min mor har været på nupo on/off i ...........ja hele mit liv................ og ja det virker..........mens man spiser det, men de fleste falder tilbage i gamle vaner

men som sagt... så nas en smagsprøve...

Anmeld

10. september 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Hej  

Hejsa,

Er enig med Gædde i at det ikke smager særligt godt.. 

Har selv brugt det til at erstatte et måltid i ny og næ.. 

Jeg har kun købt jordbær pulveret.. der står man skal blande det med vand eller mælk.. jeg har brugt mælk og så blendet frosne jordbær eller hindbær i, så smager det fint. Men man bliver lidt træt af det i længden.

Jeg tror man kan købe sådan en prøvepakke med lidt forskellig i.. 

Held og lykke med det hele 

D.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Har smagt lidt af det idag, og må give jer ret, det smager ikke fantastisk godt. Men nu kender jeg ikke rigtig andre produkter? 

Mht. At falde tilbage i de gamle vaner, så er det ikke noget jeg er så bange for da det er gravididtets kiloene jeg gerne vil af med, spiser ikke normalt specielt usundt ( gjorde jeg i min graviditet     ) 

Anmeld

12. september 2012

Ditte-3

hej jeg står lidt lige som dig har også taget på af at være grevid dog var det første gang jeg tog mest på og det vil ik væk igen jeg har lige købt en pakke nuop. men jeg syntes så det helt vild dyrt vis man skal ha 6 gange om dagen og der er kun til 2 dage i sådan en. og er også bange for at når man så har tabt sig og stopper med den kur igen man så tager på igen

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

hej jeg står lidt lige som dig har også taget på af at være grevid dog var det første gang jeg tog mest på og det vil ik væk igen jeg har lige købt en pakke nuop. men jeg syntes så det helt vild dyrt vis man skal ha 6 gange om dagen og der er kun til 2 dage i sådan en. og er også bange for at når man så har tabt sig og stopper med den kur igen man så tager på igen

Ja det er rigtig dyrt  Jeg har nu været på det i 2 dage, men har ikke "spist" så meget som man skal, altså de 6 dér.. Jeg har taget 3 om dagen og så alm. Aftensmad

Anmeld

13. september 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Ja det er rigtig dyrt  Jeg har nu været på det i 2 dage, men har ikke "spist" så meget som man skal, altså de 6 dér.. Jeg har taget 3 om dagen og så alm. Aftensmad

må man godt det? jeg er ik stated på det i nu har en lille angst for at vis jeg kun tager lidt om dagen så tager jeg på i stedet for

Anmeld

13. september 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Har smagt lidt af det idag, og må give jer ret, det smager ikke fantastisk godt. Men nu kender jeg ikke rigtig andre produkter? 

Mht. At falde tilbage i de gamle vaner, så er det ikke noget jeg er så bange for da det er gravididtets kiloene jeg gerne vil af med, spiser ikke normalt specielt usundt ( gjorde jeg i min graviditet     ) 

Jeg synes, det smager fint.

Jeg køber mango/vanilje og til afveksling kakao - og når det er shaket, så ryger det i fryseren i ca. 20-30 minutter, jeg synes, at meget af den syntetiske smag så er væk, og shaken er meget tykkere (nærmest som smoothie) og fylder/mætter mere, jeg har i hvert fald ikke noget problem med at få det ned, når det nærmer sig is-konsistens 

Anmeld

13. september 2012

chael

Anonym skriver:

Hvad med nutrilet?

Har også prøvet nupo, men jeg kunne ikke magte, ikke at have noget at bide i. Men ellers er der også deres barrer

Anmeld

13. september 2012

Klokkeblomst88

Jeg tilbyder kostvejledning - skriv til mig, hvis du er interesseret  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.