Hvidt/gullit tykt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym da jeg synes dette er et lidt følsomt emne..jeg er gravid i uge 19 .. Og jeg har siden start i graviditeten haft meget tykt Hvidt/gult udflåd .. Jeg oplevede det ikke ved den første graviditet, så jeg er ved at være lidt nervøs.. Nogen der ved om det er normalt? Hvad kan det være ? Bør jeg kontakte jm, er der grind til bekymring? Håber nogen har erfaring med dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Anonym trådstarter

Den forsvandt hurtigt .. 

Anmeld

10. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym da jeg synes dette er et lidt følsomt emne..jeg er gravid i uge 19 .. Og jeg har siden start i graviditeten haft meget tykt Hvidt/gult udflåd .. Jeg oplevede det ikke ved den første graviditet, så jeg er ved at være lidt nervøs.. Nogen der ved om det er normalt? Hvad kan det være ? Bør jeg kontakte jm, er der grind til bekymring? Håber nogen har erfaring med dette 

Jeg synes ofte, meget ofte man høre om gravide der har udflåd på den måde. Men hvis det bekymre dig at det ikke er ligesom i den første graviditet, sker der jo ikke noget ved lige at ringe og høre din læge

Anmeld

10. september 2012

LMX

Jeg er omtrent ligeså langt henne som dig (19+0) og oplever det samme.

Det er helt normalt. Det er en af kroppens måder at holde bakterier ude på. Så det skal du ikke være bekymret over.

Jeg troede først det var tegn på blærebetændelse eller noget, så jeg fik dyrket min urin og der var intet at bemærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.