7+1 og meget ondt i brysterne, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger er jeg gravid 7+1
Jeg opdagede graviditeten da jeg var 3+6 og allerede inden jeg testede positiv var jeg sikker på jeg er gravid, da jeg havde ømme bryster og kvalme.
Nu i dag er det virkeligt smertefuldt i brysterne, de føles ekstremt tunge (det ene mere end det andet) og spænder afsindig meget specielt i brystvorterne).
At have BH på var et helvede, men uden føles de ekstremt tunge.
Er det normalt?
Og går det snart væk?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

ESV

Anonym skriver:

Jeg opdagede graviditeten da jeg var 3+6 og allerede inden jeg testede positiv var jeg sikker på jeg er gravid, da jeg havde ømme bryster og kvalme.
Nu i dag er det virkeligt smertefuldt i brysterne, de føles ekstremt tunge (det ene mere end det andet) og spænder afsindig meget specielt i brystvorterne).
Er det normalt?
Og går det snart væk?!

Det var sådan je opdagede min graviditet.. Så ja jeg vil sige det et helt normalt, jeg syntes det blev bedre over nogle uger men det gik aldrig helt væk..

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Er det normalt?
Og går det snart væk?!

Tillykke med graviditeten... ♥

Nu er graviditeter jo forskellige, men ja det er ganske normalt at man kan have meget følsomme og ømme bryster!!  Mine bryster var ekstremt ømme de første uger af graviditeten... så forsvandt det og er kommet igen her sidst i graviditeten... Sååå tror skam det kan komme og gå som vinden blæser...

Anmeld

9. september 2012

Mutti2B

Jeg havde også sindssygt ondt i dutterne og det stoppede først da jeg var ca halvvejs i graviditeten

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Det var sådan je opdagede min graviditet.. Så ja jeg vil sige det et helt normalt, jeg syntes det blev bedre over nogle uger men det gik aldrig helt væk..

Dejligt at læse det er normalt
Hva gjorde du for at lindre det, nogen gode fif?

Anmeld

9. september 2012

ESV

Anonym skriver:

Dejligt at læse det er normalt
Hva gjorde du for at lindre det, nogen gode fif?

Nej desværre ikke...

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Tillykke med graviditeten... ♥

Nu er graviditeter jo forskellige, men ja det er ganske normalt at man kan have meget følsomme og ømme bryster!!  Mine bryster var ekstremt ømme de første uger af graviditeten... så forsvandt det og er kommet igen her sidst i graviditeten... Sååå tror skam det kan komme og gå som vinden blæser...

Tusind tak
Ja graviditeter er nemlig meget forskellige, men rart at læse det er normalt
Jeg har et barn i forvejen, men den graviditet opdagede jeg først 16+ 1, og der var kun en enkelt gang (inden jeg vidste jeg var gravid) hvor det gjorde sygt ondt i brysterne, som jeg tænkte var fordi jeg ikke havde nok tøj på i kulden, men der har jeg været ca. uge 12/14.

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Nej desværre ikke...

Øv bøv

Anmeld

10. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Er det normalt?
Og går det snart væk?!

Uha ja, det er meget normalt med ømme dutter i starten af graviditeten - og slutningen  Jeg kan huske at jeg havde det fint, da jeg nåede de 12 uger 

Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.