Udflåd eller fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har den seneste uge oplevet at at mine trusser i løbet af et par timer nærmest er våde.. Det virker som vand - det ser i hvert fald ikke ud som udflåd da det ikke har en farve eller er "klumpet". Har nogle af jer oplevet dette og hvad var det?? Der var nemlig en i dag der foreslog om det måske kunne være fostervandet der siver??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym trådstarter

Hvis det er relevant så er jeg i uge 33.

Anmeld

9. september 2012

lykkekevin

jeg ville da nok lige få det undersøgt om det kunne være fostervand da man ja kan briste højer op eller barnet trykke ned på det lille huld

Anmeld

9. september 2012

Miss BananaHammock

Har faktisk lige læst i min bog fra lægen (gravid første gang), den der er lavet med libero og der står at man kan opleve øget udflåd sidst i graviditeten og at det sagtens kan forveksles med fostervand.

Men kan selvfølgelig ikke sige om det er det du oplever!

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

jeg ville da nok lige få det undersøgt om det kunne være fostervand da man ja kan briste højer op eller barnet trykke ned på det lille huld

Ja det kunne godt være.. Tror jeg ringer til min jordemoder og høre for har det heller ikke godt med at ringe på fødegangen (hvilket jeg ellers har fået af vide vi gerne må) hvis der nu intet er!

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Har faktisk lige læst i min bog fra lægen (gravid første gang), den der er lavet med libero og der står at man kan opleve øget udflåd sidst i graviditeten og at det sagtens kan forveksles med fostervand.

Men kan selvfølgelig ikke sige om det er det du oplever!

Jeg tror da heller ikke der er noget men tænk nu hvis der var så ville det også være dumt man ikke tjekkede op på det.. Så ville bare lige høre om der var andre der havde oplevet det

Anmeld

10. september 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Jeg tror da heller ikke der er noget men tænk nu hvis der var så ville det også være dumt man ikke tjekkede op på det.. Så ville bare lige høre om der var andre der havde oplevet det

Selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.