Overtøj til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Clisolka

FruK skriver:

Jeg har termin i starten af januar, og er begyndt at shoppe lidt, men er meget i tvivl om, hvad man skal bruge af overtøj.

Hjælp... 

Man skal vel have en slags køredragt... Jeg har kig på en i merino uld eller tyk fleece. Og så lun hue og vanter. Men er det nok hvis sådan en meget lille en skal ud i barnevognen i januar/februar hvor det måske er koldt? 

Jeg regner ikke med at jeg skal have Voksi eller lign, men bare barnevogn og dyne.

Og hvordan er det med temperatur i forhold til alder - er der nogen retningslinier  for hvor gamle de skal være og hvor koldt det så må være?

Ja, jeg er lidt på bar bund - det er 10 år siden jeg har haft nyfødt baby, og det var ikke om vinteren. 

Isabella er fra den 30. oktober og hun var fin varm i en fleecedragt når hun kom op fra barnevognen - hun er også et meget varmt barn. Hun sov selvfølgelig med hue  Det var en dragt, hvor man kan vende hænder og tæer, så vanter og sutsko var ikke nødvendigt  Sidste år købte jeg en kørepose til hende til barnevognen, og den var guld værd! Du får lige et link, så du kan se hvad jeg snakker om 

http://www.babygear.dk/transport/klapvogn-barnevogn-tilbehor/korepose/korepose-kaiser-iglu-thermo-fleece-sort.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

FruK

Babymor2010 skriver:

Isabella er fra den 30. oktober og hun var fin varm i en fleecedragt når hun kom op fra barnevognen - hun er også et meget varmt barn. Hun sov selvfølgelig med hue  Det var en dragt, hvor man kan vende hænder og tæer, så vanter og sutsko var ikke nødvendigt  Sidste år købte jeg en kørepose til hende til barnevognen, og den var guld værd! Du får lige et link, så du kan se hvad jeg snakker om 

http://www.babygear.dk/transport/klapvogn-barnevogn-tilbehor/korepose/korepose-kaiser-iglu-thermo-fleece-sort.html

Tak!!

Den ser lækker ud den der pose.

Anmeld

11. september 2012

Giraffen

FruK skriver:

Jeg har termin i starten af januar, og er begyndt at shoppe lidt, men er meget i tvivl om, hvad man skal bruge af overtøj.

Hjælp... 

Man skal vel have en slags køredragt... Jeg har kig på en i merino uld eller tyk fleece. Og så lun hue og vanter. Men er det nok hvis sådan en meget lille en skal ud i barnevognen i januar/februar hvor det måske er koldt? 

Jeg regner ikke med at jeg skal have Voksi eller lign, men bare barnevogn og dyne.

Og hvordan er det med temperatur i forhold til alder - er der nogen retningslinier  for hvor gamle de skal være og hvor koldt det så må være?

Ja, jeg er lidt på bar bund - det er 10 år siden jeg har haft nyfødt baby, og det var ikke om vinteren. 

ka også varmt anbefale bjørnedragten fra hm - fordi de kan være i den (sådan da) fra nyfødt af og stadig passe den i ok lang tid (alt efter voksehastigheden

jeg tror dog jeg ville overveje en voksi hvis det var frost men det behøver jo ikke være en voksi-voksi

Ellers slutter liften også tættere end en barnevognskasse

Anmeld

11. september 2012

FruK

Barnepigen skriver:

Hvis det er fordi du synes en voksi pose er dyr så kan du også få nogle andre der er billigere

Bilka har en der hedder Slee bee.

Trille har også lavet nogen

http://www.babytrold.dk/shop/trilleposen-dun-uld-79c1.html

Tak for link.

Det er egentlig ikke så meget prisen - jeg havde bare ikke sådan en med min søn, og synes ikke, at jeg manglede den. Men kan godt se, at de ser smarte ud.

Anmeld

11. september 2012

FruK

ka også varmt anbefale bjørnedragten fra hm - fordi de kan være i den (sådan da) fra nyfødt af og stadig passe den i ok lang tid (alt efter voksehastigheden

jeg tror dog jeg ville overveje en voksi hvis det var frost men det behøver jo ikke være en voksi-voksi

Ellers slutter liften også tættere end en barnevognskasse

Ja, jeg regner jo med, at hun ligger i liften den første tid - bruger man der der voksi sommer/forår også? For det er jo ikke vinter ret længe efter jeg har født (forhåbentlig).

Jeg har også lidt kig på den der bjørnedragt - eller noget lignende.

Anmeld

11. september 2012

Giraffen

FruK skriver:

Ja, jeg regner jo med, at hun ligger i liften den første tid - bruger man der der voksi sommer/forår også? For det er jo ikke vinter ret længe efter jeg har født (forhåbentlig).

Jeg har også lidt kig på den der bjørnedragt - eller noget lignende.

jeg tror faktisk voksien er alt for stor til at være i liften, jeg synes den fylder godt nok op i barnevognen

jeg har en sommervoksi som man godt kan bruge om sommeren, men synes nu voksien er bedst når det er koldt og man kan putte men den er nu smart (og man kan sagtens finde den til halv pris, har lige købt vores fra ny af til 1076 inkl fragt)

ellers så er bamsedragten altså dejlig - og måske uld indenunder  

Anmeld

11. september 2012

Pigent

Slee bee er på tilbud i bilka lige nu til 499

også faldt jeg lige over at en anden bruger har givet link til kærebørn som har tilbud på en voksi pose

http://kaereboern-odense.dk/voksi-soveposer-69/voksi-classic-773.html

Anmeld

11. september 2012

Clisolka

FruK skriver:

Tak!!

Den ser lækker ud den der pose.

Den er lækker - og med fleece indvendigt  Åååårh jeg ville gerne være spdan en lille størrelse der skulle ligge så blødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.