Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Sikke en smuk mave ♥ Jeg sender dig mange positive energier... ♥'*''*''♥*'''*♥
Sikke en smuk mave ♥
Jeg sender dig mange positive energier... ♥'*''*''♥*'''*♥
Tusind tak !
Og i lige måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk mavseJeg havde det ligesom dig, så dårligt fra uge 36.... Veer mange gange som gik i stå.... Gik 8 dage over termin, inden han ville ud..... Da det så gik rigtig igang kunne jeg godt mærke de veer var anderledes her 3 fødsel, end med de to første børnog hurtig gik det så!!! Sender dig spandevis vestøvog rigtig god fødsel
babymus77 skriver: Smuk mavseJeg havde det ligesom dig, så dårligt fra uge 36.... Veer mange gange som gik i stå.... Gik 8 dage over termin, inden han ville ud..... Da det så gik rigtig igang kunne jeg godt mærke de veer var anderledes her 3 fødsel, end med de to første børnog hurtig gik det så!!! Sender dig spandevis vestøvog rigtig god fødsel
Åh ja .. Det er godt nok ikke sjovt
Folk siger: Tænk på hvad der kommer ud i sidste ende ..
Ja , det kan man altså bare ikke lige nu Den anden nat havde jeg veer i 2 timer , og var faktisk sikker på at det var nu , meeen nææ nej ..
morethanperfect skriver: Åh ja .. Det er godt nok ikke sjovt Folk siger: Tænk på hvad der kommer ud i sidste ende .. Ja , det kan man altså bare ikke lige nu Den anden nat havde jeg veer i 2 timer , og var faktisk sikker på at det var nu , meeen nææ nej ..
Ja kan huske det!! ( man vender sig til det) og når de rigtige kommer, tro mig så er du mere klar end som så!!!! Så skal der bare trækkes vejrtrækning og presses igennem Så er du klar men husker hvor træls sidste tid var!!! Og ingen forstår det!!!
babymus77 skriver: Ja kan huske det!! ( man vender sig til det) og når de rigtige kommer, tro mig så er du mere klar end som så!!!! Så skal der bare trækkes vejrtrækning og presses igennem Så er du klar men husker hvor træls sidste tid var!!! Og ingen forstår det!!!
Glæder mig til den dag kommer
morethanperfect skriver: Glæder mig til den dag kommer
Inden du ser dig omligger du med din bebs i armene
babymus77 skriver: Inden du ser dig omligger du med din bebs i armene
Du har ret . Og jeg GLÆÆÆDER mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128