37+0 med lillebror, Noel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2012

morethanperfect

Mavsen 37+0 

Og jeg gider ikke mere .. 
Har ondt overalt .. Konstante plukveer , træt hele tiden , irriteret fordi jeg ingen søvn får .. Vågner hver 2. time om natten fordi jeg skal tisse , eller har halsbrand .. Og ja , sådan er der sikkert mange der har det , men åhh hvor jeg ondt af mig selv den sidste tid her ...
Sådan husker jeg det slet ikke da jeg ventede Oscar  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

MyBigWish

morethanperfect skriver:

Mavsen 37+0 

Og jeg gider ikke mere .. 
Har ondt overalt .. Konstante plukveer , træt hele tiden , irriteret fordi jeg ingen søvn får .. Vågner hver 2. time om natten fordi jeg skal tisse , eller har halsbrand .. Og ja , sådan er der sikkert mange der har det , men åhh hvor jeg ondt af mig selv den sidste tid her ...
Sådan husker jeg det slet ikke da jeg ventede Oscar  

Hold da op en stor og flot mave du har fået 

Sender en kæmpe krammer til dig Lyder ikke sjovt sådan som du har det.. Håber snart den lille bandit kommer ud til dig så du kan få det godt, ved nu ikke om du får mere søvn af den grund men man kan jo håbe 

Anmeld

9. september 2012

morethanperfect

MyBigWish skriver:

Hold da op en stor og flot mave du har fået 

Sender en kæmpe krammer til dig Lyder ikke sjovt sådan som du har det.. Håber snart den lille bandit kommer ud til dig så du kan få det godt, ved nu ikke om du får mere søvn af den grund men man kan jo håbe 

Tak søde ! 

Håber også snart han vælger at komme ud ..
Har haft veer 3 gange , men de er forsvundet igen .. Min slimprop er gået så jeg håber virkelig snart der sker noget

Men så vågner jeg i det mindste ikke fordi jeg har ondt eller skal tisse ..
Glæææder mig til at få min gamle krop tilbage , og få ham i armene  

Anmeld

9. september 2012

MyBigWish

morethanperfect skriver:

Tak søde ! 

Håber også snart han vælger at komme ud ..
Har haft veer 3 gange , men de er forsvundet igen .. Min slimprop er gået så jeg håber virkelig snart der sker noget

Men så vågner jeg i det mindste ikke fordi jeg har ondt eller skal tisse ..
Glæææder mig til at få min gamle krop tilbage , og få ham i armene  

Sender en masse vee-støv afsted til dig  Nu er det jo også "lovligt" at føde  

Har du prøvet at provokere dem når du så har haft veeren?  Eller så noget virker måske ikke  

Jeg havde også helt glemt hvor træls det er at vågne hver anden time for at skulle tisse  Synes bare det starter tidlig, jeg er kun 10 uger henne.. 

Anmeld

9. september 2012

morethanperfect

MyBigWish skriver:

Sender en masse vee-støv afsted til dig  Nu er det jo også "lovligt" at føde  

Har du prøvet at provokere dem når du så har haft veeren?  Eller så noget virker måske ikke  

Jeg havde også helt glemt hvor træls det er at vågne hver anden time for at skulle tisse  Synes bare det starter tidlig, jeg er kun 10 uger henne.. 

Ja jeg har prøvet men det virkede ikke

Ja jeg har tisset konstant hele min graviditet stort set .. Og har slet ikke haft blærebetændelse ...

Tak for støv , håber det virker .. Magter ikke mere 

Anmeld

9. september 2012

spj

Åh hvor jeg kender det. Er i uge 38+1 og har du på præcis samme måde. Gider virkelig bare ikke mere.
Jeg skal dog ikke tisse hele tiden om natten, men har mega halsbrand så jeg vågner helt panisk og bare skal ha noget at drikke.

for at vores små banditter snart kommer.

Skal til jordemoder i morgen og vil ønske hun siger der kun er et par dage endnu, men det kan hun selvfølgelig ikke.

Anmeld

9. september 2012

Nettemor

Smuk mave! glæder mig til at se den lille trold du gemmer på :-D

Håber for dig at han snart kommer ud! Synes også maven er sunket en del? Så er det nu nok snart

Masser af vestøv til dig!

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Sikke en smuk mave

Jeg sender dig mange positive energier... ♥'*''*''♥*'''*♥

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

spj skriver:

Åh hvor jeg kender det. Er i uge 38+1 og har du på præcis samme måde. Gider virkelig bare ikke mere.
Jeg skal dog ikke tisse hele tiden om natten, men har mega halsbrand så jeg vågner helt panisk og bare skal ha noget at drikke.

for at vores små banditter snart kommer.

Skal til jordemoder i morgen og vil ønske hun siger der kun er et par dage endnu, men det kan hun selvfølgelig ikke.

for de snart vælger at kigge ud til os 

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

Nettemor skriver:

Smuk mave! glæder mig til at se den lille trold du gemmer på :-D

Håber for dig at han snart kommer ud! Synes også maven er sunket en del? Så er det nu nok snart

Masser af vestøv til dig!

Tak søde 

Den er sunket rigtig meget .. Og glæder mig godt nok også til at se ham ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.