Gratis film - Amish Grace

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

SHERO

Janni. skriver:

Åh kanon film  

Tak for linket, har du flere du kan anbefale? 

der er faktisk utrolig mange gode der inde hvis man kigger lidt efter dem... Jeg så/genså The players club i går (søg the players club full movie) tror de fleste har set den, men nøøøj den er bare så god...
Ellers kan Push også anbefales, den er også på youtube i fuld længde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

SHERO

Skifreaken skriver:

Så er den set. Total tudefilm og så gør det da ikke bedre at alle hormonerne kører på højtryk efter man er blevet mor Tak for linket

Så lidt.. Tudet selv helt vildt, troede det ville fortage sig efter jeg blev mor men gør det stadig gjorde jeg aldrig før i tiden

Anmeld

13. september 2012

Pige2009

Tullen85 skriver:

Der var intet i tv'et i går aftes og sad og stenede lidt youtube, har efterhånden set mange film derpå, men det plejer ikke at være nogen der gør større indtryk end bare lidt dårlig tidsfordriv. Men men men, igår faldt jeg over denne film, og jeg græd som pisket næsten hele filmen igennem... Så ville altså lige anbefale den til jer andre, hvis i en dag sidder og keder jer

Den er sørgelig og smuk på samme tid, og virkelig værd at bruge halvanden time på... Så værsåartig..

http://www.youtube.com/watch?v=8ffpgagiixw&fea ture=related

Hermed gemt! Mange tak for tip

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

Tullen85 skriver:

Så lidt.. Tudet selv helt vildt, troede det ville fortage sig efter jeg blev mor men gør det stadig gjorde jeg aldrig før i tiden

Hehe..man vil være rørstrømsk resten af livet.

jamen den vil jeg da kigge på..tak for tippet

Kærligst
Sussie 

Anmeld

13. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tullen85 skriver:

Der var intet i tv'et i går aftes og sad og stenede lidt youtube, har efterhånden set mange film derpå, men det plejer ikke at være nogen der gør større indtryk end bare lidt dårlig tidsfordriv. Men men men, igår faldt jeg over denne film, og jeg græd som pisket næsten hele filmen igennem... Så ville altså lige anbefale den til jer andre, hvis i en dag sidder og keder jer

Den er sørgelig og smuk på samme tid, og virkelig værd at bruge halvanden time på... Så værsåartig..

Jeg når ikke lige at få den set den næste uges tid, men tror du, den vil være egnet at vise for 9. klasse i engelsk? Vi har både et emne om The Amish og et om school shootings, så tematisk er den jo lige i øjet. 

Anmeld

14. september 2012

M (:

Tullen85 skriver:

Fuuuuck, tudede fra ende til anden! Men virkelig værd at bruge halvanden time på! 

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Åhhrrr..nu er jeg da helt gået i opløsning.
Hvor var den smukt lavet.

Ja, den siger noget om tilgivelse..faktisk alt om det at tilgive hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.