Gratis film - Amish Grace

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2012

SHERO

Der var intet i tv'et i går aftes og sad og stenede lidt youtube, har efterhånden set mange film derpå, men det plejer ikke at være nogen der gør større indtryk end bare lidt dårlig tidsfordriv. Men men men, igår faldt jeg over denne film, og jeg græd som pisket næsten hele filmen igennem... Så ville altså lige anbefale den til jer andre, hvis i en dag sidder og keder jer

Den er sørgelig og smuk på samme tid, og virkelig værd at bruge halvanden time på... Så værsåartig..

http://www.youtube.com/watch?v=8ffpgagiixw&fea ture=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

RiUL

Hvad handler den om?

Anmeld

10. september 2012

SHERO

Den er autentisk og handler om en "schoolshoting" i en amish-skole, handlingen er meget simpel så vil helst ikke røbe for meget

Anmeld

10. september 2012

SHERO

RiUL skriver:

Hvad handler den om?

Hov glemte at citere

Anmeld

10. september 2012

Faith

Øj den lyder spændende! Den må jeg se. Når jeg lige kan finde tiden til det

Anmeld

10. september 2012

Loa

Lyder interessant.

Tror jeg da også jeg vil prøve at finde halvanden times fri til at se....

Anmeld

10. september 2012

Skifreaken

Så er den set. Total tudefilm og så gør det da ikke bedre at alle hormonerne kører på højtryk efter man er blevet mor Tak for linket

Anmeld

10. september 2012

MortilElias2010

Tullen85 skriver:

Der var intet i tv'et i går aftes og sad og stenede lidt youtube, har efterhånden set mange film derpå, men det plejer ikke at være nogen der gør større indtryk end bare lidt dårlig tidsfordriv. Men men men, igår faldt jeg over denne film, og jeg græd som pisket næsten hele filmen igennem... Så ville altså lige anbefale den til jer andre, hvis i en dag sidder og keder jer

Den er sørgelig og smuk på samme tid, og virkelig værd at bruge halvanden time på... Så værsåartig..

http://www.youtube.com/watch?v=8ffpgagiixw&fea ture=related

Super sødt af dig, tak 

Anmeld

10. september 2012

RiUL

Tullen85 skriver:

Den er autentisk og handler om en "schoolshoting" i en amish-skole, handlingen er meget simpel så vil helst ikke røbe for meget

Uha, den må jeg se, den lyder god

Anmeld

10. september 2012

Janni.

Åh kanon film  

Tak for linket, har du flere du kan anbefale? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.