34+6 mega søvnig hele tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Ønskebarnet12

Jeg synes jeg er blevet til en rigtig sovetryne og kan sove hele dagen hvis det er, er rigtig doven for tiden orker slet ikke at bevæge mig eller tag ud, kan spise og falde i søvn igen, føler mig lidt som en baby der bare skal have pampers så behøver jeg hellere ikke at tag på toilettet haha.. Andre som mig? Synes godt nok mine dage er kedelige, og føler bare at mine nære veninde fortiden forventer en del af mig(dem som ikke har børn) jeg synes jeg tit er følsom og bliver hurtig trist over små ting vel så meget til store ting.. 

Er det normalt? Jeg vil bare så gerne have graviditeten overstået så jeg kan bevæge mig ud med den lille og bare komme igang med at træne så kroppen er lige til, jeg er bare så klodset og stor fortiden vægten siger +14 kg:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

B&J

rolig nu sølle 14kg mange tager meget mere på og husk hvad din krop gennem går det er jo derfor du er træt og dine tanker og humør ryger op og ned

men self kan det være du mangler jern eller vitaminer har du fået taget en blodprøve bare for at tjekke det???

men tror nu mest det er fordi din krop er træt fordi den arbejder

Anmeld

9. september 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg synes jeg er blevet til en rigtig sovetryne og kan sove hele dagen hvis det er, er rigtig doven for tiden orker slet ikke at bevæge mig eller tag ud, kan spise og falde i søvn igen, føler mig lidt som en baby der bare skal have pampers så behøver jeg hellere ikke at tag på toilettet haha.. Andre som mig? Synes godt nok mine dage er kedelige, og føler bare at mine nære veninde fortiden forventer en del af mig(dem som ikke har børn) jeg synes jeg tit er følsom og bliver hurtig trist over små ting vel så meget til store ting.. 

Er det normalt? Jeg vil bare så gerne have graviditeten overstået så jeg kan bevæge mig ud med den lille og bare komme igang med at træne så kroppen er lige til, jeg er bare så klodset og stor fortiden vægten siger +14 kg:-(

Jeg er også træt konstant 

Jeg tager alt tilskud man kan tage så mangler intet ..
Men jeg ER bare sådan når jeg er gravid .. Det var jeg også da jeg ventede Oscar

Og 14 kilo er ingenting .. Jeg tog  næsten 20 på sidst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.