Mega dårlig mave... :'( (Ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Muhmi

Ja, nu har jeg haft diarré i snart fire-fem dage, virkelig slemt... Førstedagen var det både med opkast og yes, racermave.. Helt forfærdeligt... Men nu er det så bare diarré men tilgengæld hele dagen og mange gange...

Er lidt bekymret for jeg spiser fint nu her, har ingen smerter som sådan, men jeg rumler og ramler i maven og tør faktisk næsten ikke gå nogle steder af frygt for at jeg pludselig kommer til at skide i bukserne...

Synes det er underligt, for jeg har jo sådan set hørt at man får dårlig mave lige op til man føder, hvilket jo ville være ALT for tidligt nu... Havde også dårlig mave lige op til at jeg skulle føde Silas, men jeg håber sådan at det ikke er det der er med mig...

Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Stivdie

Muhmi skriver:

Ja, nu har jeg haft diarré i snart fire-fem dage, virkelig slemt... Førstedagen var det både med opkast og yes, racermave.. Helt forfærdeligt... Men nu er det så bare diarré men tilgengæld hele dagen og mange gange...

Er lidt bekymret for jeg spiser fint nu her, har ingen smerter som sådan, men jeg rumler og ramler i maven og tør faktisk næsten ikke gå nogle steder af frygt for at jeg pludselig kommer til at skide i bukserne...

Synes det er underligt, for jeg har jo sådan set hørt at man får dårlig mave lige op til man føder, hvilket jo ville være ALT for tidligt nu... Havde også dårlig mave lige op til at jeg skulle føde Silas, men jeg håber sådan at det ikke er det der er med mig...

Nogle gode råd?

Jeg har lige ligget med en gang omgangssyge/virus/maveinfluenza eller hvad det nu var, med kvalme, hovedpine, ondt i maven, rumlen i maven og racermave i stor stil! Det tog ca 3-4 dage og så var jeg ude på den anden side igen, så jeg tror altså der er en forholdsvis god sandsynlighed for, at det er et eller andet, der er i omløb lige nu.
Jeg anbefaler godt med hvile, saltkiks og saftevand, og så burde det være overstået i løbet af en dags tid eller to

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Stivdie skriver:

Jeg har lige ligget med en gang omgangssyge/virus/maveinfluenza eller hvad det nu var, med kvalme, hovedpine, ondt i maven, rumlen i maven og racermave i stor stil! Det tog ca 3-4 dage og så var jeg ude på den anden side igen, så jeg tror altså der er en forholdsvis god sandsynlighed for, at det er et eller andet, der er i omløb lige nu.
Jeg anbefaler godt med hvile, saltkiks og saftevand, og så burde det være overstået i løbet af en dags tid eller to

Jeg tænkte også omgangssyge til at starte med, men jeg har det ikke dårligt ud over at jeg selvfølgelig render frem og tilbage til toilettet...

Det var kun den første dag at jeg så også kastede op, men nu har jeg det fint og kan spise fint og alt muligt... Men min mave er bare slået helt i stykker desværre...

Anmeld

9. september 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Nogle gode råd?

Bare rolig, man kan godt få dårlig mave uden at føde
Jeg har en høj blodprocent og behøver ikke jern piller, så min mave er konsekvent tyndt. Jeg skal stort set holde mig ved toilettet efter aftensmad, fordi min mave reagerer med det samme.

Anmeld

9. september 2012

bøllen

Jeg havde en omgang for ikke så længe siden.

Startede med kvalme , lidt småvag ( torsdag ) sidst på dagen fik jeg racermås , lå i sengen weekenden over . Tirsdag var jeg faktisk frisk igen men havde fortsat racermås . Hver gang jeg spiste gik der max 15 min før jeg sked ( Sorry ) igen. Kunne løbe på toilettet 2-3 gange i løbet af 5 min. Udover det havde jeg det faktisk fint.

Stoppede først om fredagen igen.

God bedring

Anmeld

9. september 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Nogle gode råd?

prøv imodium ? det stopper maven   er lidt i tvivl om gravide må ta det ? men spørg på apoteket.

Anmeld

9. september 2012

2babygirls

Camillos skriver:

prøv imodium ? det stopper maven   er lidt i tvivl om gravide må ta det ? men spørg på apoteket.

Det må man ikke.

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Bare rolig, man kan godt få dårlig mave uden at føde
Jeg har en høj blodprocent og behøver ikke jern piller, så min mave er konsekvent tyndt. Jeg skal stort set holde mig ved toilettet efter aftensmad, fordi min mave reagerer med det samme.

Jeg spiser ikke jernpiller....

Aner ikke hvad min blodprocent er

Jeg synes bare det er vildt underligt at jeg har så dårlig mavse... Det prøvede jeg ikke i sidste graviditet, før til sidst

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Bøllen skriver:

Jeg havde en omgang for ikke så længe siden.

Startede med kvalme , lidt småvag ( torsdag ) sidst på dagen fik jeg racermås , lå i sengen weekenden over . Tirsdag var jeg faktisk frisk igen men havde fortsat racermås . Hver gang jeg spiste gik der max 15 min før jeg sked ( Sorry ) igen. Kunne løbe på toilettet 2-3 gange i løbet af 5 min. Udover det havde jeg det faktisk fint.

Stoppede først om fredagen igen.

God bedring

Må da håbe det bare er lidt mave infection, men synes bare det er så underligt at jeg overhovedet ikke har det dårligt udover min rumpe

Anmeld

9. september 2012

bøllen

Muhmi skriver:

Må da håbe det bare er lidt mave infection, men synes bare det er så underligt at jeg overhovedet ikke har det dårligt udover min rumpe

Det havde jeg heller ikke :-) havde det helt fint udover racermås .

Ved selvfølgelig ikke om det er det samme men jeg havde sidste tur på toilettet fredag ( ugen efter ) og tirsdag var jeg som sagt frisk udover maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.