Tyg dig til resultatet (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. september 2012

MorDk

Hej Piger!

Jeg læste lige et et blad, at man nu kan købe en ny slags graviditetstests. Tyggegummi Hvis tyggegummiet skifter farve til RØD så er man gravid! Lyder spøjst. Nogle der ved hvad det er der måles så? Stadig Hcg? Eller hvad? For så tænker jeg man vel lige så godt bare kan spytte på en alm. graviditets test?

Nogle kloge hoveder? Eller måske nogle der har prøvet denne form for test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Hej Piger!

Jeg læste lige et et blad, at man nu kan købe en ny slags graviditetstests. Tyggegummi Hvis tyggegummiet skifter farve til RØD så er man gravid! Lyder spøjst. Nogle der ved hvad det er der måles så? Stadig Hcg? Eller hvad? For så tænker jeg man vel lige så godt bare kan spytte på en alm. graviditets test?

Nogle kloge hoveder? Eller måske nogle der har prøvet denne form for test?

Var det ikke aprilsnaren? Sådan en aprilsnar var der hvert fald i år, med det der tyggegummi

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Miss Church skriver:

Var det ikke aprilsnaren? Sådan en aprilsnar var der hvert fald i år, med det der tyggegummi

Nej det tror jeg ikke... for jeg læste det i det seneste GRAVID blad? Men ved selvfølgelig ikke om det er "GAS" ???

Anmeld

9. september 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Nej det tror jeg ikke... for jeg læste det i det seneste GRAVID blad? Men ved selvfølgelig ikke om det er "GAS" ???

Nårh.. Det var da mystisk. 

Det var nemlig oppe på den der billige-teste.dk 1. april og der var det gas Så når man trykkede for at købe stod der: Aprilsnar, troede du virkelig på den (agtig noget)... 

Anmeld

9. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er en gammel aprilsnar.. 

Anmeld

10. september 2012

MorDk

mea skriver:

Det er en gammel aprilsnar.. 

Jamen hvorfor skriver de det i et gravidblad (nyt) ??

Anmeld

10. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nu er det jo helt almindelig dødlige mennesker der laver de blade,så man skal altså tage de ting de skriver, med en gran salt. 

Hvilket blad er der tale om?

Jeg har igennem årene oplevet diverse blade,skriver mange ting,som videnskaben bestemt ikke er kommet frem til.

Anmeld

10. september 2012

Mariekiksen

Det stod også i mit Gravid blad. Såden i en lille notits at nu kunne man få sådanne graviditetsteste. Havde også set aprilsnaren så undrede mig lidt... 

Anmeld

10. september 2012

Frk-Lotusblomst

Mariekiksen skriver:

Det stod også i mit Gravid blad. Såden i en lille notits at nu kunne man få sådanne graviditetsteste. Havde også set aprilsnaren så undrede mig lidt... 

Samme her!
Grinte lidt for mig selv og tænkte at der bar en der ikke havde set aprilsnaren!

Anmeld

10. september 2012

serinasmor

MorDk skriver:

Jamen hvorfor skriver de det i et gravidblad (nyt) ??

Det var en aprilsnar

De sendte pressemeddelelser ud (som jo bliver gemt af nogle journalister til et nemt emne til næste nr ) og det var mig der postede det herinde ... får nemlig også pressemeddelelser i min mailbox ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.