Så kom dagen endelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Stivdie

christina92 skriver:

Min JM siger at når bare man holder sig i gang og ikke holder store pauser så kan det godt lade sig gøre  Hvis man selvf ikke får f.eks. bækkenløsning eller ligende.

Godt at vide! Jeg danser nemlig en del og forsøger at komme ud at løbe 2-3 gange om ugen, så er temmelig aktiv. Det har jeg været lidt nervøs for, at jeg ville komme til at lægge helt på hylden når jeg engang bliver gravid - men med dig som forbillede skal jeg jo bare klø på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

christina92

Stivdie skriver:

Godt at vide! Jeg danser nemlig en del og forsøger at komme ud at løbe 2-3 gange om ugen, så er temmelig aktiv. Det har jeg været lidt nervøs for, at jeg ville komme til at lægge helt på hylden når jeg engang bliver gravid - men med dig som forbillede skal jeg jo bare klø på!

Du vil sikkert være nødt til at skrue ned for mængden jo længere graviditeten skrider frem, men holde op burde du som udgangspunkt ikke være nødt til

Mange tror jeg er sluppet for Bækkenløsning, plukkeveer og ligende netop fordi jeg har holdt mig igang

Anmeld

9. september 2012

christina92

HeidiØ skriver:

Ej, det er sku rimelig cool gjort!!

Tusind tak!

Anmeld

9. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

.... hvor der var Skive Løb!

Og jeg gennemførte ruten på 5,3 km. som jeg havde planlagt

Synes ikke det var voldsomt hårdt, til trods for at ruten er over dobbelt så lang som den jeg plejer at løbe/jogge. Jeg har ikke løbet hele distancen, men gået ind i mellem, lige så vel løber jeg jo ikke stærkt når jeg løber da maven jo skal kunne følge med

Jeg gennemførte på 46:49.0 min

tiden er vel okay..... meeeeen det kunne da være bedre

Nååe ja, er 36+1 i dag

fedt billede søde! hvor er du bare sej 4 uger før termin!!  åhh dejligt  du har så meget energi og din datter må være vugget godt i søvn efter den tur  hehe

Anmeld

9. september 2012

Ønskebarnet12

Super mor!:-) du er sej! 

Anmeld

9. september 2012

christina92

Camillos skriver:

fedt billede søde! hvor er du bare sej 4 uger før termin!!  åhh dejligt  du har så meget energi og din datter må være vugget godt i søvn efter den tur  hehe

Hun tog hvertfald en ordentlig lur til eftermiddag

Og ja skønt det kan lade sig gøre!

Anmeld

10. september 2012

M&N

Fuck hvor er du altså bare sej..

Anmeld

10. september 2012

JH12

Wow, det er super super flot, sikke et overskud også så langt i din graviditet FLOT!

Anmeld

10. september 2012

christina92

BabyWish2012 <3 skriver:

Fuck hvor er du altså bare sej..

Tusind tak

Anmeld

10. september 2012

christina92

Joyce1986 skriver:

Wow, det er super super flot, sikke et overskud også så langt i din graviditet FLOT!

Mange tak!  Det er ved at gå op for mig at det vidst er ret godt klaret det jeg har bedrevet  Konkurrence mennesket her var jo bare mobset over sin dårlige tid, men skal hvis tage ja-hatten på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.