Puhaaaa..den væreste tid i min graviditet har du lige mindet mig om!

Ejjj jeg havde det virkelig hårdt...jeg kunne ik rejse mig, skulle hele tiden ligge vandret og ALT kunne få mig til at kaste op (reklamer, reklamer på tv, lugte, selv min mands lugt) Det var virkelig SLEMT!!! Jeg kastede op mindst 2-3gange om dagen.. Og jeg fik hele tiden at vide at det ville gå over når jeg var de 12uger, men NEJ!!! Havde det helt op til ca.16.uge..nu er jeg 18uger henne og kan da stadig have kvalme..men kaster heldigvis ikke op mere..så tror ikke helt på det går helt over, men kan nikke ja til det bliver mildere og bedre! Nu kan jeg i det mindste sidde op, gå, lugte til mad, gå ud i køkkenet og åbne køleskabe osv...alt det kunne jeg ikke da det var værst og det var det i ca.3mdr...puha..er ved at tro at selve fødslen er nemmere end det jeg har været igennem! hehe..
Men jeg har været vild med friske sager (og er det stadig),såsom, frugt, salater, kold mælk, sodavandsis osv. Friske kolde sager.
Kiks og nødder osv hjalp slet ikke på mig! Tilgengæld syntes jeg tyggegumme med frisk smag hjalp lidt på det og bolcher, da min mund også bare smagte af HT, mens jeg havde det så dårligt!
Anmeld