Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leneur skriver:Prøv at spise en kiks eller andet lige så snart du mærker det mindste ubehag. Det virkede for mig og jeg kunne få kvalme på alle tider af døgnet, selv om natten men når jeg fik lidt at spise gik det over igen. Mariekiks var det bedste for mig men det kan være noget andet virker bedre for dig.Knus.
maria-norby skriver:Okey.. Det vil jeg så prøve for syns godt nok det er ubehageligt med den kvalme.. Takker for rådet.. Håber det virker bare lidt.
RikkeØ skriver:Jeg havde rigtig stor glæde at sådan nogle søsygearmbånd fra matas. De hjalp ufatteligt meget. Nogle dage havde jeg lidt kvalme alligevel, men jeg slap praktisk talt for opkastninger. Der er lidt info her: www.barneguiden.dk/default.asp
RikkeØ skriver:Ja, jeg købte mine i matas. De hedder vist også akupressurarmbånd.(staves)De burde vide hvad det er ihvertfald. De ligger i en pakke med 2 stk. i. Og man skal have begge to på før det virker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128