Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Mist

Nogen der har nogle gode råd mod kvalme???

For jeg syns godt nok jeg gør alt for ikke at få det, men slipper sku ikke rigtig uden om. SUK.. Har intet om morgen men over middag så melder den sin ankomst hver dag.. SUUUUK.. jeg gider ik ha kvalme. Det hindre bare en i og gøre så mange ting. øv øv.

tager imod alle gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Leneur

Prøv at spise en kiks eller andet lige så snart du mærker det mindste ubehag. Det virkede for mig og jeg kunne få kvalme på alle tider af døgnet, selv om natten men når jeg fik lidt at spise gik det over igen. Mariekiks var det bedste for mig men det kan være noget andet virker bedre for dig.
Knus.

Anmeld

19. maj 2009

Mist

Leneur skriver:

Prøv at spise en kiks eller andet lige så snart du mærker det mindste ubehag. Det virkede for mig og jeg kunne få kvalme på alle tider af døgnet, selv om natten men når jeg fik lidt at spise gik det over igen. Mariekiks var det bedste for mig men det kan være noget andet virker bedre for dig.
Knus.

Okey.. Det vil jeg så prøve for syns godt nok det er ubehageligt med den kvalme.. Takker for rådet.. Håber det virker bare lidt.

Anmeld

19. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg havde rigtig stor glæde at sådan nogle søsygearmbånd fra matas. De hjalp ufatteligt meget. Nogle dage havde jeg lidt kvalme alligevel, men jeg slap praktisk talt for opkastninger.

Der er lidt info her:
www.barneguiden.dk/default.asp

Anmeld

19. maj 2009

DK

Min søster der også er gravid, har sådan et armbånd. Det er vist imod søsyge, men tager også hendes kvalme. Jeg ved ikke lige hvad det hedder, men måske andre gør det/dit apotek?

Anmeld

19. maj 2009

Leneur

maria-norby skriver:

Okey.. Det vil jeg så prøve for syns godt nok det er ubehageligt med den kvalme.. Takker for rådet.. Håber det virker bare lidt.

Og husk på at det som regel kun er en overgang med kvalmen, det plejer at gå over igen efter et stykke tid.

Anmeld

19. maj 2009

Mist

RikkeØ skriver:

Jeg havde rigtig stor glæde at sådan nogle søsygearmbånd fra matas. De hjalp ufatteligt meget. Nogle dage havde jeg lidt kvalme alligevel, men jeg slap praktisk talt for opkastninger.

Der er lidt info her:
www.barneguiden.dk/default.asp

Går man bare ned i matas og siger man gerne vil købe sådan et armbånd?? Det ville jo helt klart gøre min hverdag lidt lettere de næste par uger..

Anmeld

19. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, jeg købte mine i matas. De hedder vist også akupressurarmbånd.(staves)

De burde vide hvad det er ihvertfald.

De ligger i en pakke med 2 stk. i. Og man skal have begge to på før det virker.

Anmeld

19. maj 2009

Mist

RikkeØ skriver:

Ja, jeg købte mine i matas. De hedder vist også akupressurarmbånd.(staves)

De burde vide hvad det er ihvertfald.

De ligger i en pakke med 2 stk. i. Og man skal have begge to på før det virker.

Okey.. Det kunne være man skulle prøve og se om det kunne hjælpe selvom jeg snart nærmer mig de 11 uger hvor det så forsvinder igen.. Runder 8 hele uger imorgen. Så er tæt på det forsvinder igen, men bare det at mna kan holde ud og være nogle steder..

Kan du huske hvad du gav for så'en 2 armbånd`???

Anmeld

19. maj 2009

majhan11

mælk, kiks og frugt hjalp på min kvalme og puha jeg led rigtig meget af det

håber du finder en løsning for det er sååå ubehageligt....

held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.