Anbefal en badedragt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg søger en badedragt, da jeg har store planer om at svømme i min graviditet, når kvalmen er forsvundet

Jeg vil gerne have en badedragt, eller en bikini som dækker en del, da jeg ikke bryder mig om at svømme i trekants- eller bh-bikini. 

Kan du anbefale en go' en? Evt. en hvor der er plads til at maven kan vokse?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Amagerpigen82

Hejsa

Jeg har denne: http://www.cachecoeurlingerie.com/calypso-maternit y-swimsuit.html (blot i en anden farve, der er udgået)

Den har UV50 beskyttelse så maven ikke blev brun på stranden. Jeg har været super glad for den, - både til svømning og på strand. Hvis kun det var til svømmehal ville jeg nok vælge en model med færre indstillingsmuligheder, da stropperne ikke sidder helt så fast som jeg gerne ville have (men jeg svømmer også 'rigtigt', - en del crawl etc.).

Jeg har købt den på ovennævnte side og kun været tilfreds, - bortset fra en del af kommunikationen er på fransk. Men den kom til tiden og ingen bøvl med betaling.

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Jeg har denne: http://www.cachecoeurlingerie.com/calypso-maternit y-swimsuit.html (blot i en anden farve, der er udgået)

Den har UV50 beskyttelse så maven ikke blev brun på stranden. Jeg har været super glad for den, - både til svømning og på strand. Hvis kun det var til svømmehal ville jeg nok vælge en model med færre indstillingsmuligheder, da stropperne ikke sidder helt så fast som jeg gerne ville have (men jeg svømmer også 'rigtigt', - en del crawl etc.).

Jeg har købt den på ovennævnte side og kun været tilfreds, - bortset fra en del af kommunikationen er på fransk. Men den kom til tiden og ingen bøvl med betaling.

Uha fransk er ikke lige min stærke side! Hehe

Men nogle super fine dragter Dem må jeg lige kigge nærmere på

Anmeld

9. september 2012

Amagerpigen82

Anonym skriver:

Uha fransk er ikke lige min stærke side! Hehe

Men nogle super fine dragter Dem må jeg lige kigge nærmere på

Hihi heller ikke min. Men det meste er på engelsk og ellers er google/translate din ven

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Amagerpigen82 skriver:

Hihi heller ikke min. Men det meste er på engelsk og ellers er google/translate din ven

Hehe ja. Om ikke andet, kan man da få en nogenlunde sammehæng i det

Anmeld

9. september 2012

th

Anonym skriver:

Hehe ja. Om ikke andet, kan man da få en nogenlunde sammehæng i det

jeg har købt en i bilka til 180 kr. med et lille ben i super dejlig, da jeg ikke lige er en lille pige

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

jeg har købt en i bilka til 180 kr. med et lille ben i super dejlig, da jeg ikke lige er en lille pige

Nårh ja der kan man jo også kigge!

Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle i undertøjs-butikker. De har kun rester tilbage 

Jeg må lige prøve bilka og lignende Tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.