Hvornår ville I kontakte jordemoder eller læge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Mum33

... Hvis I stadig ikke kan mærke liv i uge 18 med 2. Barn ? Syntes alså snart den burde kunne mærkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

anynom

E. B. skriver:

... Hvis I stadig ikke kan mærke liv i uge 18 med 2. Barn ? Syntes alså snart den burde kunne mærkes.

Det kan jo være moderkagen er i vejen?
Du skal vel snart til md scanning?

Anmeld

9. september 2012

Mum33

JulieWH skriver:

Det kan jo være moderkagen er i vejen?
Du skal vel snart til md scanning?

Ja d. 24. Tænker også at moderkagen kan ligge i vejen, men syntes jo bare alligevel snart man burde kunne mærke den. Det er jo nr 2

Anmeld

9. september 2012

Kamilla-m

E. B. skriver:

Jeg har aldrig mærket spark fra min nr. to..
Min moderkage lå foran, så jeg begyndte først at mærke liv og aktivitet da hun var ved at fylde det hele ca uge 30.
Mærkede hende kun når hun vendte sig, eller slog koldbøtter

Anmeld

9. september 2012

anynom

E. B. skriver:

Ja d. 24. Tænker også at moderkagen kan ligge i vejen, men syntes jo bare alligevel snart man burde kunne mærke den. Det er jo nr 2

Så ville jeg vente og se til MD-scanningen
Tror bestemt bare det er moderkagen eller sådan noget

Anmeld

9. september 2012

Mum33

JulieWH skriver:

Så ville jeg vente og se til MD-scanningen
Tror bestemt bare det er moderkagen eller sådan noget

Det håber jeg det er :-)

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Jeg er 18+3 i dag og det er først i dag at jeg lige nu her har mærket det første RIGTIGE spark + en drejning derinde fra

Ellers har det sagtens kunne føltes som tarmbevægelser tidligere

Anmeld

9. september 2012

Camillos

E. B. skriver:

synes godt du kan ringe til din Jm og sige du er Bekymret .. forstå mig ret... For bare lige at høre hjertelyd som tager 5 min.. man skal aldrig være bekymret når man er gravid.. det er virkelig en stress faktor.. Hun vil sikkert gerne lige lytte til dig med Dopttonen og forsikre dig om der er liv det tar jo kun 2 minutter..  

Nu er jeg 1 gangs gravid. Men mærkede faktisk først liv her fra uge 30 hvor jeg var sikker på det var liv har foranliggende moderkage.

Anmeld

9. september 2012

Klematis

Camillos skriver:

synes godt du kan ringe til din Jm og sige du er Bekymret .. forstå mig ret... For bare lige at høre hjertelyd som tager 5 min.. man skal aldrig være bekymret når man er gravid.. det er virkelig en stress faktor.. Hun vil sikkert gerne lige lytte til dig med Dopttonen og forsikre dig om der er liv det tar jo kun 2 minutter..  

Nu er jeg 1 gangs gravid. Men mærkede faktisk først liv her fra uge 30 hvor jeg var sikker på det var liv har foranliggende moderkage.

Enig. Når man er gravid, skal man ikke gå at være nervøs. Heller ikke 2. Gang. Følg dit hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.