Er jeg den eneste som ikke sover om natten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2012

lenemor77

Jeg er ved at blive vanvittig. Jeg kan simpelthen ikke sove om natten.

Er oppe 2-3 gange for at tisse, og omkring kl 3 kan jeg ikke sove mere. Óftest fortrækker jeg mig til sofaen, der er ikke noget værre end at ligge søvnløs ved siden af en der snorksover.... Men sofaen gør det ikke nemmere for mig. Resten af natten blunder jeg og kigger på uret 100 gange.

Om dagen er jeg fuldstændig kvæstet. Og oftest ender jeg i seng omkring kl 20-21.

Desværre hjælper det ikke at gå senere i seng. Har forsøgt at tvinge mig frem til kl 22-22.30. Og resultatet er det samme...

Nogle gode råd?

Prøvede det samme i den første graviditet for 5 år siden, men det var kun de sidste 3 mdr inden jeg fødte (svangerskabsforgiftning i uge 32).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

MorDk

Du er ikke alene!

Jeg har Så svært ved at falde i søvn når jeg lægger mig  Vender og drejer hele tiden (pisse besværligt) Kan max. ligge 15-20 minutter på hver side... og ryggen er NO GO for føler jeg går i kramper og ikke kan trække vejret! Det gør det ikke nemmere at min søn VIL ligge i sengen sammen med mig... og farmand henvises til sofaen... ellers kan jeg slet ikke være der! Tankerne flyver rundt! De sidste 3 dage har jeg haft "snyde-veer" om aften/natten... og det sætter jo også tankerne igang!

Er Så træt at jeg kunne sove hele dagen væk... MEN kan alligevel ikke sove når jeg så endelig lægger mig  Det er ikke nemt!

(39+3 idag)

Anmeld

9. september 2012

morethanperfect

lenemor77 skriver:

Er oppe 2-3 gange for at tisse, og omkring kl 3 kan jeg ikke sove mere. Óftest fortrækker jeg mig til sofaen, der er ikke noget værre end at ligge søvnløs ved siden af en der snorksover.... Men sofaen gør det ikke nemmere for mig. Resten af natten blunder jeg og kigger på uret 100 gange.

Om dagen er jeg fuldstændig kvæstet. Og oftest ender jeg i seng omkring kl 20-21.

Desværre hjælper det ikke at gå senere i seng. Har forsøgt at tvinge mig frem til kl 22-22.30. Og resultatet er det samme...

Nogle gode råd?

Prøvede det samme i den første graviditet for 5 år siden, men det var kun de sidste 3 mdr inden jeg fødte (svangerskabsforgiftning i uge 32).

Åh ha .. 

Jeg sover heller ik 

Kan tude fordi jeg er så træt konstant .
I nat har jeg været oppe og tisse hver 2. time indtil kl. 6 .. Ved snart ik hvad jeg skal gøre mere  

Anmeld

9. september 2012

Camillos

lenemor77 skriver:

Nogle gode råd?

,hvor langt er du henne? jeg kan nikke genkendende.til det hele.årh er bare så træt efterhånde.. tisser selv 3 gange hver nat vågner mange gange og kigger på uret .,jeg har hedeture ud over det sædvanlige og har svært ved at vende.mig grundet maven er stor og øm. jeg er 34+4 idag. tror desværre det er.meget normalt at have.det sådan i graviditeten. 

Anmeld

9. september 2012

lenemor77

Camillos skriver:

,hvor langt er du henne? jeg kan nikke genkendende.til det hele.årh er bare så træt efterhånde.. tisser selv 3 gange hver nat vågner mange gange og kigger på uret .,jeg har hedeture ud over det sædvanlige og har svært ved at vende.mig grundet maven er stor og øm. jeg er 34+4 idag. tror desværre det er.meget normalt at have.det sådan i graviditeten. 

Jeg er i uge 17... Så der er langt igen.

På de værste dage har jeg en bragende hovedpine, fordi jeg simpelthen ikke sover om natten.

Anmeld

9. september 2012

Camillos

lenemor77 skriver:

Jeg er i uge 17... Så der er langt igen.

På de værste dage har jeg en bragende hovedpine, fordi jeg simpelthen ikke sover om natten.

du ved godt hvis det er så slemt må du godt tage panodiler? altså fra uge 13 til 20 havde jeg også hovedpi.e og søvnbesvær det gik så over indtil omkring.uge 28 igen håber det samme for dig

Anmeld

9. september 2012

BabyAnno2012

Kender det ALT for godt  

Er idag 39+0 og har siden uge 16 rendt på wc MINIMUM 5 gange om natten ofte er jeg nede og tisse hver halve time og det er STRENG  og når man har bækkenløsning samtidig og skal op og ned af trapper for at komme på toilet så er grænsen ligesom ved at være nået

Og kan ikke engang lægge mig på vores sofa for den er bestemt ikke sove venlig

Priser mig bare lykkelig for at det snart er slut...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.