Helst ikke gravid lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Leneur

Rosa skriver:

Min kæreste skal lige falde til i Åhus, så vi vil have sommeren med og la grande finale bliver Skanderborg festivalen - derefter er der frisvømning hjemme hos os

Så kan det være vi ses der???.... ;-) Det er mig med den store mave som skråler med på alle de gode gamle om søndagen og til den tid kun en måned til termin.... Hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg ville godt nok også være træt af det hvis jeg blev gravid lige nu Er i forvejen alene med to børn og synes det er rigeligt!
Meeen... kunne da være skønt med en baby mere på et tidspunkt Men det skal helt sikkert ikke være foreløbig.

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

Nej ellers tak...heller ikke mig...tænker om jeg overhoved skal have flere...når jeg ser en baby siger det mig intet andet end godt det IKKE er mig-smiler- så¨måske jeg bare er færdig...
Knus..

Anmeld

19. maj 2009

GryDia

Jeg er absolut færdig med at få børn nu. Mange syns det er tidligt at sige som 23 årig, men nu har jeg en pige og en dreng. Jeg har haft en nem graviditet og en svær med for tidlig fødsel, så nu har jeg prøvet det jeg skal prøve.

Anmeld

19. maj 2009

Loggidut

jeg har gjort min borgelige pligt...så ikke flere børn til os!

Anmeld

19. maj 2009

Tina2

Vi vil meget gerne ha en mere (har to nu) men ikke lige nu..... Vil meget gerne vente lidt og vil helst ikke ha den næste tættere på vores søn end han er på vores datter (3 år 3 mdr imellem)

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Leneur skriver:

Så kan det være vi ses der???.... ;-) Det er mig med den store mave som skråler med på alle de gode gamle om søndagen og til den tid kun en måned til termin.... Hihi.

Haha - jeg lover at holde et vågent øje med samtlige gravide og spørge om det er dig

Anmeld

19. maj 2009

Leneur

Rosa skriver:

Haha - jeg lover at holde et vågent øje med samtlige gravide og spørge om det er dig

Det lyder godt men måske du hellere sku' gå efter hende som synger pivfalsk men bare hygger sig og er ligeglad med hvordan det lyder.... ;-)

Anmeld

19. maj 2009

Plysbjørnen

cille22 skriver:

Puha kan slet ikke forstille mig hvis jeg ikke skal have flere børn.
Men manden vil nok ikke have flere, men håber virkelig at jeg kan overtale ham bare til en lille bebs mere når jeg er færdig med sosu-ass.

men som han siger lad nu lige lille Silje blive lidt større før din æggestokke går amok!!! Ja ja ja hun er kun 3mdr, men nøj hvor jeg elsker bebser...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Jeg har det på samme måde... har 2 børn næsten 7 mdr og 21 mdr, men nøj hvor har jeg kløe i mine æggestokke... og det der er værst kæresten vil bare ikke have flere .

Og tro mig jeg kæmper en desperat kamp for at overtale ham... Men næ nej...

Anmeld

19. maj 2009

LotteN

Her skal vi heller ikke have nogen lige nu. Lærke blvier et år inden længe og jeg vil gerne nyde hende lidt endnu... og starter uddannelse 1. sep. og to år frem - men om 2 år, så er der en 2er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.