Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver:Min kæreste skal lige falde til i Åhus, så vi vil have sommeren med og la grande finale bliver Skanderborg festivalen - derefter er der frisvømning hjemme hos os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi vil meget gerne ha en mere (har to nu) men ikke lige nu..... Vil meget gerne vente lidt og vil helst ikke ha den næste tættere på vores søn end han er på vores datter (3 år 3 mdr imellem)
Leneur skriver:Så kan det være vi ses der???.... ;-) Det er mig med den store mave som skråler med på alle de gode gamle om søndagen og til den tid kun en måned til termin.... Hihi.
Rosa skriver:Haha - jeg lover at holde et vågent øje med samtlige gravide og spørge om det er dig
cille22 skriver: Puha kan slet ikke forstille mig hvis jeg ikke skal have flere børn.Men manden vil nok ikke have flere, men håber virkelig at jeg kan overtale ham bare til en lille bebs mere når jeg er færdig med sosu-ass.men som han siger lad nu lige lille Silje blive lidt større før din æggestokke går amok!!! Ja ja ja hun er kun 3mdr, men nøj hvor jeg elsker bebser...Hilsen cecilie og 3 skønne unger
Puha kan slet ikke forstille mig hvis jeg ikke skal have flere børn.Men manden vil nok ikke have flere, men håber virkelig at jeg kan overtale ham bare til en lille bebs mere når jeg er færdig med sosu-ass.men som han siger lad nu lige lille Silje blive lidt større før din æggestokke går amok!!! Ja ja ja hun er kun 3mdr, men nøj hvor jeg elsker bebser...Hilsen cecilie og 3 skønne unger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128