Helst ikke gravid lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Miamaja

Er der nogle herinde som ikke vil vaere gravide lige nu eller er helt faerdige med at faa born?

Jeg vil ikke selv vaere gravid lige i ojeblikket. saa helst ingen nye babyer til os her for om 5-6 aar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Astrid P

Jeg er forhåbentlig ikke færdig med at få børn, men jeg vil helst ikke blive gravid lige nu. Jeg har netop fået drømmejobbet på en helt nystartet efterskole, så det ville passe virkelig dårligt hvis jeg dukkede op til september og fortalte at jeg var gravid...
Så jeg venter lige et par år, men om fx to år må der gerne komme en lille tilføjelse til vores familie!

Anmeld

19. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil helst ikke blive gravid lige pt (hvis overhovedet igen), for jeg har lige overtaget et barselsvikariat. Og det job er lige mig, så jeg vil ikke gå glip af et eneste minut

Anmeld

19. maj 2009

fam.4xc

Miamaja skriver:

Er der nogle herinde som ikke vil vaere gravide lige nu eller er helt faerdige med at faa born?

Jeg vil ikke selv vaere gravid lige i ojeblikket. saa helst ingen nye babyer til os her for om 5-6 aar

Jeg er færdige med at få børn nu

Nu hedder det VOKSÉNTID

Anmeld

19. maj 2009

cille22

Puha kan slet ikke forstille mig hvis jeg ikke skal have flere børn.
Men manden vil nok ikke have flere, men håber virkelig at jeg kan overtale ham bare til en lille bebs mere når jeg er færdig med sosu-ass.

men som han siger lad nu lige lille Silje blive lidt større før din æggestokke går amok!!! Ja ja ja hun er kun 3mdr, men nøj hvor jeg elsker bebser...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

19. maj 2009

eliasogmor

cille22 skriver:

Puha kan slet ikke forstille mig hvis jeg ikke skal have flere børn.
Men manden vil nok ikke have flere, men håber virkelig at jeg kan overtale ham bare til en lille bebs mere når jeg er færdig med sosu-ass.

men som han siger lad nu lige lille Silje blive lidt større før din æggestokke går amok!!! Ja ja ja hun er kun 3mdr, men nøj hvor jeg elsker bebser...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

pu ha...den var faktisk svær....nej..vil nok vente til jeg er færdig med udd...

Anmeld

19. maj 2009

DK

Jeg vil helst heller ikke være gravid lige nu. Kirstine var en hovsa, og vi har jo planlagt at smide pillerne til september/oktober. Så næste baby vil jeg gerne prøve at lave planlagt og med vilje. 
Altså jeg har en ide om at det må være ret frækt at kigge partneren i øjnene, og vide at måske liiiige nu laver vi en baby.

Derudover så er der jo en grund til at det er planlagt at vi tidligst laver en baby der vil komme til sommer. Det er mange kedelige praktiske grunde, men sådan er det nødvendigt, og derfor også mest praktisk at jeg tidligst bliver gravid til slut september.

Anmeld

19. maj 2009

Bastian

Jeg er helt og aldeles færdig med at få børn. Nyder hvor dejligt nemt det er blevet . Babyer er søde (særligt mine babyer!), men kan slet ikke forestille mig at skulle starte forfra igen.

Anmeld

19. maj 2009

Guldet

Helst ikke lige nu-..
Har næsten lige født mig en dejlig datter..
Så vi venter lige nogle år endnu :0)

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min kæreste skal lige falde til i Åhus, så vi vil have sommeren med og la grande finale bliver Skanderborg festivalen - derefter er der frisvømning hjemme hos os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.