Hvilken baby vinterjakke har du købt/køber du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Den har jeg også købt bare til dreng!!! I str 74, men det ligner at den bliver for lille?? Så sælger gerne min for 200... Den er blå med gult:-) 

Ih, var det bare en str 68, så havde jeg købt den - han er først kommet i str 56 nu, så 74 bliver vidst for stort til vinter...

Hvor han du fundet jakken i baby str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Lenats31

Mor til L&S skriver:

Fordi vi kører bil hver dag og sys det er nemmere med en jakke end dragt når vi skal ned og hente søster i DP, ud og handle mm.

Det kan være livsfarligt at anvende tykt overtøj i autostolen. derfor fraråder autostolsproducenterne det.

1. selen vil presse sig igennem det tykke lag af tøj og helt ind til kroppen i et uheld. dermed bliver den meget løs.

2. Selen kommer til at sidde forkert på ungerne. den vil sidde alt for langt ude og måske kun delvist på skuldrene. barnet har jo næsten ingen skuldre.

3. Når selen bliver for løs og sidder forkert (begge dele vil være tilfældet med tykt overtøj) så kan barnet i værste fald blive kastet ud af stolen. barnets vægt vil være bilens hastighed x barnets vægt hvis barnet ramler ind i noget eller nogen i bilen.

4. Stolen synes at blive for lille i både længde og bredde længe inden den rent faktisk er der = risiko for at alt for tidligt skift til en stol som i de fleste tilfælde vil være en fremadvendt stol fra 9 kg og som måske endda er for stor til barnet trods at barnet vejer 9 kg. 

Fleece er godt.

jeg har nogle års erfaring indenfor området,såå.....

Anmeld

9. september 2012

Lenats31

der findes lidt forskelligt

Putteposen

Sitbag

Morrck

Anmeld

9. september 2012

Lenats31

Vi brugte en  jakke uden for bilen (Hummel da Mathias var helt lille)og fleece i bilen.

Nu står den på jakke udenfor bilen og en Sitbag i bilen

Anmeld

9. september 2012

modesty

Mor til L&S skriver:

Fordi vi kører bil hver dag og sys det er nemmere med en jakke end dragt når vi skal ned og hente søster i DP, ud og handle mm.

Ja okay, det kan jeg godt se. Så ville jeg også købe en jakke og et par bukser. Jeg havde en gardigan og et par bukser i tyk uldfleece til min søn da han var så lille (og det var også vinter), det var supergodt. Det var a la det her (men jeg købte det på et loppemarked og gav en tyver...)

http://nostebarn.com/produkt/wool-baby-clothes/Wool-fleece-jacket-for-children/ 

Anmeld

9. september 2012

Den lykkelige

Vi har købt 2 flyver dragter.. men når vi skal handle, eller bare på besøg hos nogle tænker jeg hun kan bruge jakken i bilen osv.. hun er 1,5 og jakken er fra hummel..

Anmeld

11. september 2012

babymus77

Mor til L&S skriver:

Ih, var det bare en str 68, så havde jeg købt den - han er først kommet i str 56 nu, så 74 bliver vidst for stort til vinter...

Hvor han du fundet jakken i baby str?

Min bror købt den:-) tænk over det, den er lille og svarer til 68!!! Kram Anne 

Anmeld

11. september 2012

MissTas

Mor til L&S skriver:

Jeg er på jagt efter en vinter jakke til min lille søn som fylder 8 uger i dag, men kan ikke finde en i str 68 til fornuftige penge - sys de virker så stive i det til en sådan lille dreng...

Må jeg ikke se et billede eller få et link til hvad I har købt eller køber til Jeres baby

vi havde heller ikke vinterjakke til annastacia da hun blev født.. hun er fra februar .. vi havde sørget for bodystockings og sådan i uld og ellers køredragter og fleecedragter, huer, strikke sokker og sådan.. det var rigeligt til hende vinterjakke er slet ikke nødvendigt når de er så små.

Anmeld

11. september 2012

Mor til L&S

MissTas skriver:

vi havde heller ikke vinterjakke til annastacia da hun blev født.. hun er fra februar .. vi havde sørget for bodystockings og sådan i uld og ellers køredragter og fleecedragter, huer, strikke sokker og sådan.. det var rigeligt til hende vinterjakke er slet ikke nødvendigt når de er så små.

Nu har jeg en stor pige i dagpleje som vi skal ned med og hente hver dag samt ud og handle og der synes jeg at en jakke er nødvendig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.