Hvilken baby vinterjakke har du købt/køber du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Mor til L&S

Jeg er på jagt efter en vinter jakke til min lille søn som fylder 8 uger i dag, men kan ikke finde en i str 68 til fornuftige penge - sys de virker så stive i det til en sådan lille dreng...

Må jeg ikke se et billede eller få et link til hvad I har købt eller køber til Jeres baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Faith

Jeg køber ikke vinterjakke til Jonathan (han er 12 uger).

I stedet køber jeg en lækker fleecedragt. Min erfaring siger mig at det er svært at finde en vinterjakke som ikke er for stor i det til sådan en lille størrelse.

Anmeld

8. september 2012

Mor til L&S

Faith skriver:

Jeg køber ikke vinterjakke til Jonathan (han er 12 uger).

I stedet køber jeg en lækker fleecedragt. Min erfaring siger mig at det er svært at finde en vinterjakke som ikke er for stor i det til sådan en lille størrelse.

Det er viiildt svært - har købt en lækker dragt, gad bare også godt finde en jakke....

Anmeld

8. september 2012

Emily2012<3

Jeg har købt en vinterjakke fra hummel, samt en fleecedragt fra hummel også..

Anmeld

8. september 2012

modesty

Hvorfor skal man købe vinterjakke til sådan en lille baby? Han ligger jo alligevel bare ned.

Min dreng havde voksi, så det var ikke nødvendigt med overtøj, men ellers havde jeg købt en køredragt.

Anmeld

8. september 2012

Benjamins'mor

Vi købte ikke vinterjakke til min søn da han var så lille.

Men ellers har h&m nogle lækre til omkring 179-199 kr.
Ellers name it. Eller Bilka.

Anmeld

8. september 2012

Faith

modesty skriver:

Hvorfor skal man købe vinterjakke til sådan en lille baby? Han ligger jo alligevel bare ned.

Min dreng havde voksi, så det var ikke nødvendigt med overtøj, men ellers havde jeg købt en køredragt.

Det er helt klart osse min tanke.

Jeg har også voksipose til Jonathan og kan seriøst ikke se hvornår han skulle få brugt en vinterjakke.

Anmeld

8. september 2012

Mor til L&S

modesty skriver:

Fordi vi kører bil hver dag og sys det er nemmere med en jakke end dragt når vi skal ned og hente søster i DP, ud og handle mm.

Anmeld

8. september 2012

Mor til L&S

Emily2012<3 skriver:

Jeg har købt en vinterjakke fra hummel, samt en fleecedragt fra hummel også..

Har du et link til jakken?

Anmeld

8. september 2012

Mor til L&S

Faith skriver:

Det er helt klart osse min tanke.

Jeg har også voksipose til Jonathan og kan seriøst ikke se hvornår han skulle få brugt en vinterjakke.

Vi har også voksi.... Det er ikk til at sove i.

Der er til bilen når vi skal ud og handle, hente søster osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.