4 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Tullepoder

Og puha hvor jeg dog ikke gider vente mere.. Smsérne strømmer ind om baby er kommet eller er på vej   Det gør ikke at den "søde" ventetid føles kortere...

Har en masse plukveer, og jag i understellet, så håber baby snart melder sin ankomst...

Ville ikke så meget med mit indlæg, skulle bare lufte mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

FrkZier

Tullepoder skriver:

Og puha hvor jeg dog ikke gider vente mere.. Smsérne strømmer ind om baby er kommet eller er på vej   Det gør ikke at den "søde" ventetid føles kortere...

Har en masse plukveer, og jag i understellet, så håber baby snart melder sin ankomst...

jeg krydser fingre for din bebse snart kommer ud til dig/jer

Anmeld

8. september 2012

MMOGM

Tullepoder skriver:

Sender ve støv herfra puuuuuust 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

8. september 2012

MorDk

Jeg venter også me længsel. Har termin om 5 dage... ♥

Håber også snart Lillepigen vil ud til os... *S*

PUSTER Ve-støøøøv i din retning, meeeen beholder liiiige lidt selv *S*

Anmeld

8. september 2012

prettybutterfly

Jeg venter i spænding med dig!!!! Har termin om 10 dage og er også godt utålmodig!!!!

Håber snart vores bebser kommer ud til os 

Anmeld

8. september 2012

puslepigen

Kender godt føelsen, har termin om små 14 dage, døjer med plukveer når jeg laver for meget, så håber snart den kommer ud til os.

Anmeld

9. september 2012

Camillos

Tullepoder skriver:

Sluk telefonen eller frabed dig opmærksomheden ... Jeg er kun 34+4 nu.. og en i min familie ringede sidste uge og sagde hun var sikker på jeg fødte i den her uge! .. Ubetænksomt det ville være alt for tidligt. men søndag blev jeg faktisk indlagt med veer 33+ ... den ve hæmmende virkede heldigvis så hun er i hulen endnu. 

Men det må være frygtelig irriterende folk ikke kan styre deres "begejstring" selvom de gør det i en god mening. 

Sender alt den Ve støv til dig som muligt så du er fri for 60 sms'er om dagen

Anmeld

9. september 2012

Vinker

Tullepoder skriver:

Ja jeg ved ca hvordan du har det....... Jeg har termin i morgen og ååååh jeg er utålmodig og træt af alle folks spørgsmål om jeg ikke snart skal føde osv. Som om vi selv er herre over hvornår og hvordan det sker.....

Anmeld

10. september 2012

Tullepoder

Tak for alt opbakningen og  finger. Der er dog intet sket endnu, og mærker heller ikke at noget er under opsejling

Skal til jordemoder imorgen, spændende hvad hun siger til det, og så skal der lægges en plan for igangsættelse, hvis altså baby har tænkt sig at overskride sin lejekontrakt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.