hjælp til numse og bryst salve ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Princesspigen

Missq4 skriver:

kan fåes på apoteket og jeg kan ikke huske hvad den koster jeg har altid købt den store og den holder virkelig længe

okay super  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

her er apotekets baby salve til numsen bare fantastisk..

annastacia har aldrig rød og træls numse

det lyder som om du bruger den forebyggende eller ?

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

føntørret ?

spørger måske dumt men hvordan virker det på en rød numse ?  

Ja, en gammel føntørrer har lagt inde på hans puslebord. Efter skiftningen har vi blæst ham helt tør inden han fik sin ble på - han stornyder det..

Rådet fik jeg af min sp. Rød numse hos små børn kommer af våd/fugtig hud i en ble. Kropsvarmen får huden til at blive irriteret og væsken får huden til at danne sår og eksem.

Vi kan se antydningen af det de dage hvor DP har haft meget travlt og ikke har haft tiden til ordentligt at få ham tørret. Så kommer han hjem, får blæst numse, render rundt uden ble efter aftensmaden og dagen efter er han slet ikke rød mere.

Kunne aldrig drømme om at putte creme på en spritny hud.

Dine bryster efter amning har også absolut bedst af at lufttørre - så undgår du også svamp og irriterede brystvorter. Men ja, det er rimeligt besværligt at rende rundt med pigerne i det fri

Anmeld

7. september 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

spray, det lyder smart..  

hvor købes det og hvad koster det ca ?  

På apoteket, og mener jeg måtte a med ca. 100 kr. Lidt dyrt men synes det er super godt. Det hedder A-DERMA

Anmeld

7. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

det lyder som om du bruger den forebyggende eller ?

ja.. det gør jeg .. en gang imellem smørre jeg den på efter bleskift.. bare lige meget tyndt omkring anus og lige på de yderste skamlæber ved min datter.. Hun har ALDRIG været så meget som bare en smule rød..

det er ikke zinksalven vi bruger, men bare den der hedder baby salve fra apotekets egen babyserie.. den er fantastisk og ikke tilsat alt muligt

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Ja, en gammel føntørrer har lagt inde på hans puslebord. Efter skiftningen har vi blæst ham helt tør inden han fik sin ble på - han stornyder det..

Rådet fik jeg af min sp. Rød numse hos små børn kommer af våd/fugtig hud i en ble. Kropsvarmen får huden til at blive irriteret og væsken får huden til at danne sår og eksem.

Vi kan se antydningen af det de dage hvor DP har haft meget travlt og ikke har haft tiden til ordentligt at få ham tørret. Så kommer han hjem, får blæst numse, render rundt uden ble efter aftensmaden og dagen efter er han slet ikke rød mere.

Kunne aldrig drømme om at putte creme på en spritny hud.

Dine bryster efter amning har også absolut bedst af at lufttørre - så undgår du også svamp og irriterede brystvorter. Men ja, det er rimeligt besværligt at rende rundt med pigerne i det fri

det til brysterne er os kun til at have hjemme i nød situration da jeg bor lidt ude på landt og ikke har bil til at komme ind efter noget hvis det sku være galt med sår osv hvis amningen er for hård ved brysterne og sådan..

kæresten arbejde fra 7 til 19 så har svært ved at nå butikkerne, så hellere være forberedt

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

På apoteket, og mener jeg måtte a med ca. 100 kr. Lidt dyrt men synes det er super godt. Det hedder A-DERMA

okay det må jeg kik på

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

ja.. det gør jeg .. en gang imellem smørre jeg den på efter bleskift.. bare lige meget tyndt omkring anus og lige på de yderste skamlæber ved min datter.. Hun har ALDRIG været så meget som bare en smule rød..

det er ikke zinksalven vi bruger, men bare den der hedder baby salve fra apotekets egen babyserie.. den er fantastisk og ikke tilsat alt muligt

okay smart nok

Anmeld

7. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

okay smart nok

det virker her og det er ikke noget der fedter.. tværtimod er hendes numse bare så fin og blød så det kan absolut anbefales

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

det virker her og det er ikke noget der fedter.. tværtimod er hendes numse bare så fin og blød så det kan absolut anbefales

jamen det er da os super smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.